Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
At jeg har så mange symptomer på, at mens. skal komme om små 10 dage.. Jeg prutter som jeg ved ikke hvad (Sorry)
Normalt når min mens. er på vej, så får jeg nemlig symptomerne på det 8-14 dage før det kommer.. Og sådan har det ikke været de 2 andre gange jeg har været i behandling.. Hmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: At jeg har så mange symptomer på, at mens. skal komme om små 10 dage.. Jeg prutter som jeg ved ikke hvad (Sorry) Normalt når min mens. er på vej, så får jeg nemlig symptomerne på det 8-14 dage før det kommer.. Og sådan har det ikke været de 2 andre gange jeg har været i behandling.. Hmm
Jeg kan ikke sige så meget andet end at det er meget normalt at få symptomer som man plejer, men også at man ingen symptomer har.
Ved det er en forfærdelig tid du er i, alt bliver tolket og vendt og drejet, og man kan bare overhovedet intet gøre end at vente utålmodigt på testdagen.
for dig
Vores krop kan jo snyde os rigtig meget når vi tænker så meget over det. Jeg har altid kunne mærke når en graviditet var under opbygning allerede et par dage efter ægløsning og befrugtning, så troede at det kunne jeg regne med. Men sidst jeg opdagede en ny graviditet havde jeg intet mærket. Tværtimod havde masser af menslignede smerter og symptomer og tænkte da slet ikke noget var anderledes. Men det var det så, så tror ikke vi altid kan regne med at vores kroppe gør som vi tror de skal. Men kender alt for godt de mange tanker og følen efter symptomer.
Håber sådan for dig at det viser sig at være anderledes end du føler nu. Det er en svær ventetid og uvished
Nessie skriver: Jeg kan ikke sige så meget andet end at det er meget normalt at få symptomer som man plejer, men også at man ingen symptomer har. Ved det er en forfærdelig tid du er i, alt bliver tolket og vendt og drejet, og man kan bare overhovedet intet gøre end at vente utålmodigt på testdagen. for dig
Tak søde..
Ja, det er hæsligt denne gang
Nettemor skriver: Jeg for at du bare overtolke din krops signaler og at det rent faktisk er tegn på en bette bebs.. Som Nessie siger så tolker man alt i den tid...
Jeg for at du bare overtolke din krops signaler og at det rent faktisk er tegn på en bette bebs.. Som Nessie siger så tolker man alt i den tid...
Tak for dine krydser, håber I har ret
tarkoflen skriver: Åhh hvor må det bare være hårdt at gå og vende og dreje hvert et lille symptom! Den del glæder jeg mig slet ikke til... Det er lang tid, man skal gå og vente!Jeg for at du får en positiv melding, selvom ventetiden er lang!
Åhh hvor må det bare være hårdt at gå og vende og dreje hvert et lille symptom! Den del glæder jeg mig slet ikke til... Det er lang tid, man skal gå og vente!Jeg for at du får en positiv melding, selvom ventetiden er lang!
Tak
Det er også rigtig hårdt, især denne gang.. Ved ikke om det er fordi jeg er SÅ bange for at miste igen..
Kellie skriver: Vores krop kan jo snyde os rigtig meget når vi tænker så meget over det. Jeg har altid kunne mærke når en graviditet var under opbygning allerede et par dage efter ægløsning og befrugtning, så troede at det kunne jeg regne med. Men sidst jeg opdagede en ny graviditet havde jeg intet mærket. Tværtimod havde masser af menslignede smerter og symptomer og tænkte da slet ikke noget var anderledes. Men det var det så, så tror ikke vi altid kan regne med at vores kroppe gør som vi tror de skal. Men kender alt for godt de mange tanker og følen efter symptomer. Håber sådan for dig at det viser sig at være anderledes end du føler nu. Det er en svær ventetid og uvished
Tak for dit svar
Ja, med de tanker konstant er man jo lige til den lukkede
Det er helt normalt søde!!!
Det er sådan en sårbar tid. Og alt bliver tolket.
Og tro mig, jeg ved det. For jeg er symptomrytter lige nu..
Mit understel har rumlet vildt rundt under det hele.. Igår troede jeg ikke mere på det og tudede et par timer, fordi der var lidt blod deroppe. Idag gør jeg, for jeg vågnede med halsbrand og ondt i solarplexus, som da jeg var gravid. Og så al den nærstudering at toiletpapiret efter hver tissetår.... .. Jo Jo, symptomrytteren er sandelig flyttet ind herhjemme og min mand er ved at blive tosset af mig... GG..
Og bare vent der er en bebs til os begge to...
Jeg for at alt går efter planen!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128