Faurskov i Aalborg --- erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Hej
Jeg er for nylig startet i behandling hos Faurskov i Aalborg og vil gerne høre andres erfaringer.
Hvor mange er blevet gravide der?
Hvilken behandling? Hvor mange forsøg?

Han virker dygtig og meget kompetent. Vi glæder os til videre samarbejde i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

bullerbassen

Jeg fik behandling der, blev gravid i første forsøg med mindste manden. Min søster blev gravid der i første forsøg med tvillinger.

Pøj pøj med behandlingerne. Kan anbefale akupunktur i forbindelse med behandlinG

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Jeg fik behandling der, blev gravid i første forsøg med mindste manden. Min søster blev gravid der i første forsøg med tvillinger.

Pøj pøj med behandlingerne. Kan anbefale akupunktur i forbindelse med behandlinG

Det lyder jo fantastisk
Hvad gør akupunkturen.?

Anmeld

30. april 2012

bullerbassen

Anonym skriver:

Det lyder jo fantastisk
Hvad gør akupunkturen.?

Både mig og min søster har gået hos en med speciale omkring barnløshed. Fik akupunktur og varme behandling på livmoderen.

3-4 gange lige omkring jeg blev insimineret.

Anmeld

1. maj 2012

Muzs

Vi var inde hos ham for to år siden. Han var rigtig rar og vi blev meget overrasket over ham. Han sagde til os at han gerne ville hjælpe os, men at det kostede penge. Derefter sagde han at han gerne ville sende en henvisning til Dronninglund. 

Vi blev så positive overrasket over at han ikke bare så os som en "pengemaskine" og vi er slet ikke i tvivl om at vi vil vælge ham når vi skal have vores næste barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.