5. immunglobulin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

ønskebørn74

Mrs. skriver:

uha jeg er lettet efter i går. kunne slet ikke stoppe med at grine da vi så den lille sprælle rundt. det er lidt surrealistisk synes jeg.
men altså sikke en tur hjem fra kbh i går. der var ingen der kunne finde ud af at køre bil.. puha det tog os yderligere 2 timer at komme til nordjylland igen eftersom der var vejarbejde og uheld og kødannelser fordi folk skulle se hvad der var sket PÅ DEN ANDEN SIDE AF MOTORVEJEN! hva sker der lige??

er målløs. var så træt da vi endelig kom hjem, vi kunne ha været hjemme ved 17 tiden men var hjemme kl 19.

hvordan går det med dig og dine små æg?? er spændt på at hører hvordan det går, tænker tit på dig. håber virkelig og krydser alt jeg har

fantastisk!!!!! det er bare det mest fantastiske at se og høre sin lille skat i maven..

og sikke da en møg tur hjem.. hvad sker der for folk, med at have så travlt med andres ullykke..

og jeg har ingen ide om hvordan det går... det ene øjeblik er jeg sikker på den er der og i næste nu er jeg helt ødelagt og tuder og er sikker på jeg aldrig bliver mor.. jeg er totalt skør... .. hormonella er navnet.. jaja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

MKuhr

ønskebarn74 skriver:

fantastisk!!!!! det er bare det mest fantastiske at se og høre sin lille skat i maven..

og sikke da en møg tur hjem.. hvad sker der for folk, med at have så travlt med andres ullykke..

og jeg har ingen ide om hvordan det går... det ene øjeblik er jeg sikker på den er der og i næste nu er jeg helt ødelagt og tuder og er sikker på jeg aldrig bliver mor.. jeg er totalt skør... .. hormonella er navnet.. jaja..

ja det er det bedste elsker at se den lille.

jamen altså som sagt jeg er målløs, fatter det ikke.

åhhh ja kender det godt, det er ikke rart når man ikke ved hvordan det går.. det er forfærdeligt at gå med de spekulationer hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.