Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hurtigt spørgsmål...
Hvor lang tid efter en vaccination kan bebs få feber????
Ida er meget varm i dag - det KAN jo også være vejret. Men hun er helt klam og fugtig når jeg tager hende op fra sengen. Og hun har kun body og strømpebukser på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Hurtigt spørgsmål... Hvor lang tid efter en vaccination kan bebs få feber???? Ida er meget varm i dag - det KAN jo også være vejret. Men hun er helt klam og fugtig når jeg tager hende op fra sengen. Og hun har kun body og strømpebukser på.
daniel fik feber ca kl 22 om aften og han fik den kl 11 den dag ca og næste dag var han rask...
kan du ikke tage hendes feber?
JulieWH skriver: 3 måneders vaccination mener jeg har en "grænse" på 24 timer - altså fra barnet er blevet stukket til feberen kommer.
3 måneders vaccination mener jeg har en "grænse" på 24 timer - altså fra barnet er blevet stukket til feberen kommer.
Ja okay
Carl-Emil's mor skriver: Som vejret er idag havde Carl-EmilVæret KOGENDE hvis han havde det på du skriver men han havde feber natten efter og igen 5 dage efter og sidden intet
Som vejret er idag havde Carl-EmilVæret KOGENDE hvis han havde det på du skriver men han havde feber natten efter og igen 5 dage efter og sidden intet
Ja, men Ida bliver også bare meget hurtigt kold igen... Så det skal jeg jo også passe på med Nu har hun body og sokker på
Månsson skriver: Det må ikke vare mere end et par dage
Det må ikke vare mere end et par dage
Hun har heller ikke haft feber Mente bare om hvor langt tid efter det kunne komme
B&J skriver: daniel fik feber ca kl 22 om aften og han fik den kl 11 den dag ca og næste dag var han rask... kan du ikke tage hendes feber?
Det er jo flere dage siden Ida blev vacc. så kan det stadig være det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128