Endnu en ÆL-test... Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2012

mc90

Hej alle sammen :-)

Det skal lige siges at, dette er den første ÆL-test, jeg NOGENSINDE har lavet, som har været TÆT PÅ at være positiv, så jeg er meget lettet og glad!

Spørgsmålet er om den er tæt på, eller om den rent faktisk er positiv. Den er jo ikke tydeliger end kontrolstregen, men måske ligeså tydelig?

Ville i anbefale at jeg tog en igen i aften, for at se om den er blevet svagere eller stærkere i farven? eller er det ligegyldigt?

Testen er tager kl 16

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Kongmulle

Tæt på,men ikke helt.

Anmeld

30. april 2012

mc90

Kongmulle skriver:

Tæt på,men ikke helt.

Ja, tænkte det nok

Kan den vise en bedre resultat senere, eller skal jeg vente til imorgen?

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

mc90 skriver:

Ja, tænkte det nok

Kan den vise en bedre resultat senere, eller skal jeg vente til imorgen?

I morgen er for sent. Du kan sikkert teste igen nu,medmindre du har drukket den sidste time

Krydser for dig. Det er meget tæt på positiv, så den skal nok komme

Anmeld

2. maj 2012

pigemusen

mc90 skriver:

Det skal lige siges at, dette er den første ÆL-test, jeg NOGENSINDE har lavet, som har været TÆT PÅ at være positiv, så jeg er meget lettet og glad!

Spørgsmålet er om den er tæt på, eller om den rent faktisk er positiv. Den er jo ikke tydeliger end kontrolstregen, men måske ligeså tydelig?

Ville i anbefale at jeg tog en igen i aften, for at se om den er blevet svagere eller stærkere i farven? eller er det ligegyldigt?

Testen er tager kl 16

Den skal se sådan ud for at være positiv. Held og lykke med tag en test igen i aften eller i morgen tidlig

Øvereste streg er test stregen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2012

come2

mc90 skriver:

Testen er tager kl 16

Tror den er der imorgen tidlig

Anmeld

2. maj 2012

pigemusen

Har du prøvet at teste igen her til aften ????

Anmeld

2. maj 2012

mc90

privatdagplejeodense skriver:

Har du prøvet at teste igen her til aften ????

Ja og den er blevet mere negativ og se på nu.. Så måske jeg haft æl dagen før. Den test jeg har taget er jo den første.. Forstår det bare ikk. For burde først have æl på lørdag i følge beregningerne... Hmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.