Nogle med forstand på iPhone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Pinkrose

Ja har en iPhone 4 og af en eller anden årsag så når jeg skriver beskeder til andre der også har iPhone så istedet for det er mit mobil nr der står på deres Tlf så er det med mail som jeg har på telefonen,
Hvilke jeg syntes er vildt irritende.

Hvordan ændre man det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Pinkrose

Slet ingen der ved hvordan man fixer?

Anmeld

30. april 2012

banana3

Denisep skriver:

Ja har en iPhone 4 og af en eller anden årsag så når jeg skriver beskeder til andre der også har iPhone så istedet for det er mit mobil nr der står på deres Tlf så er det med mail som jeg har på telefonen,

Hvordan ændre man det??

jeg tror måske du skriver imessage?

er det blåt når du skriver 

Anmeld

30. april 2012

Lusi

Min gjorde det også på et tidspunkt, men kun når min mand skrev. Så noglegange stod den som alm. Sms og andre gange som mail. Jeg mener bare jeg gik ind og slettede den tråd med "mails" fra ham.. Det er ik sket med andre og gør det heller ik når mere når han skriver

Anmeld

30. april 2012

Pinkrose

banana3 skriver:

jeg tror måske du skriver imessage?

er det blåt når du skriver 

Ja det blåt??

Anmeld

30. april 2012

KittyCatta

Denisep skriver:

Ja det blåt??

Det er bare iMessage. Det betyder reelt set bare, at du sender sms'erne over nettet. Derfor er det gratis at bruge.

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Denisep skriver:

Hvordan ændre man det??

Så vidt jeg ved, så kan man i sine kontaktpersoner tilknytte en mail og et tlf nr. Når man så bruger Imessage så har du fået tilknyttet mail adr på en eller anden måde. Så det må være en indstilling du skal ændre

Anmeld

30. april 2012

banana3

KittyCatta skriver:

Det er bare iMessage. Det betyder reelt set bare, at du sender sms'erne over nettet. Derfor er det gratis at bruge.

Du kan gå ind i indstillinger og slå det fra, det er ikke alle der kan modtage meskeder fra imessage

Anmeld

30. april 2012

FogL

Denisep skriver:

Hvordan ændre man det??

Det er fordi det er iMessage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.