til fest uden baby og overlevede :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Troldemommi

Vi var til kandidat fest i lørdags og skulle derfor for første gang have Johanne passet ude, hun skulle puttes og sove hos farmor, jeg har været meget spændt på hvordan Johanne og jeg ville tage det.

Men det gik fint

vi sagde farvel og vinkede og hun så vi gik ud af døren kl halv seks, kl kvart over syv til festen fik vi en sms hvori der stod nu sover Johanne ha en god fest :-) og farmoderen hørte intet til Johanne hele aftenen hun sov bare.

Jeg savnede hende en del og tror at samtlige gæster fandt ud af at jeg har Johanne, jeg viste ihverfald mange billeder af hende :-)

vui kom hjem kl 2 og Johanne fik sin natmad og så sov vi til kl 7 :-)

Det var en god oplevelse, syntes det var dejligt at være ude bare os to voksne :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

L&V

Monica P skriver:

Vi var til kandidat fest i lørdags og skulle derfor for første gang have Johanne passet ude, hun skulle puttes og sove hos farmor, jeg har været meget spændt på hvordan Johanne og jeg ville tage det.

Men det gik fint

vi sagde farvel og vinkede og hun så vi gik ud af døren kl halv seks, kl kvart over syv til festen fik vi en sms hvori der stod nu sover Johanne ha en god fest :-) og farmoderen hørte intet til Johanne hele aftenen hun sov bare.

Jeg savnede hende en del og tror at samtlige gæster fandt ud af at jeg har Johanne, jeg viste ihverfald mange billeder af hende :-)

vui kom hjem kl 2 og Johanne fik sin natmad og så sov vi til kl 7 :-)

Det var en god oplevelse, syntes det var dejligt at være ude bare os to voksne :-)

Monica

Godt at høre at i havde en go aften og at alt var gået godt

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

Det var dejligt at høre det gik som det skulle. Så ved I det kan lade sig gøre en anden gang

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Dejligt at høre i havde en god aften - og at alt var gået godt 

Anmeld

30. april 2012

Troldemommi

Nettemor skriver:

Det var dejligt at høre det gik som det skulle. Så ved I det kan lade sig gøre en anden gang

Ja farmor har allerede været der for at høre hvornår vi igen vil/skal noget som Johanne ikke kan være med til, men der er lige to andre hold bedsteforældre som også vil være med, men det er jo bare dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.