erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. april 2012

MariaJulie

til ammestop om natten. 

min søn elias på 8 måneder, vågner mellem 3-6 gange om natten og vil ammes. min sp siger at det er blevet en vane for ham, og han sagtens kan sove 10 timer uden amning, hvis alfå han får mad nok i løbet af dagen. elias spiser heldigvis for 2 jeg vil lige tilføje at han om natten ikke er sulten. det er sådan noget sjat pjat. 

til jer der har prøvet det. lod i dem ligge i sengen og trøste dem, tog i dem op, gik i rundt med dem? hvor lang tid tog det? og er jeg helt forkert på den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

L&V

MariaJulie skriver:

til ammestop om natten. 

min søn elias på 8 måneder, vågner mellem 3-6 gange om natten og vil ammes. min sp siger at det er blevet en vane for ham, og han sagtens kan sove 10 timer uden amning, hvis alfå han får mad nok i løbet af dagen. elias spiser heldigvis for 2 jeg vil lige tilføje at han om natten ikke er sulten. det er sådan noget sjat pjat. 

til jer der har prøvet det. lod i dem ligge i sengen og trøste dem, tog i dem op, gik i rundt med dem? hvor lang tid tog det? og er jeg helt forkert på den? 

Da vi holdte med natte amningen tog hendes far hende i en uge om aftenen/natten så sov jeg i et andet værelse. Hun opdagede hurtigt at far ikke duftede af mælk og derfor ikke ku gi en hyggetår Efter den uge ku jeg komme i min seng igen og tøsen søv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.