Guldadam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Mor010711

Er det bare mig, eller virker det underligt at dem der står bag det der firma der hedder noget i stil med Guldadam eller sådan noget, ikke har kunne få nogen til at stille op til deres reklame? Men at de har animeret en mand til deres reklame...

Det er dem der hvor man kan sende sit gamle guld og så få penge for det...

Er der egentlig nogen der har prøvet at sælge sit guld til sådan et firma? Hvis ja, føler I så at I har fået hvad der var rimeligt for jeres smykker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

An&Jo

Mor010711 skriver:

Er det bare mig, eller virker det underligt at dem der står bag det der firma der hedder noget i stil med Guldadam eller sådan noget, ikke har kunne få nogen til at stille op til deres reklame? Men at de har animeret en mand til deres reklame...

Er der egentlig nogen der har prøvet at sælge sit guld til sådan et firma? Hvis ja, føler I så at I har fået hvad der var rimeligt for jeres smykker?

der var en herinde der engang sendte sine guldsmykker til det der brevguld, og hun var ikke tilfreds med hvad hun fik, så hun forlangte vidst nok at få sine smykker tilbage igen..

jeg kunne ikke drømme om at sende mine smykker afsted med sådan noget, men jeg har heller ikke nogen smykker der ikke har en betydning for mig, så de kommer ingen vegne udover på mine fingre eller rundt om min hals..

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Mor010711 skriver:

Jeg har ikke prøvet for jeg stoler ikke en døjt på sådan et firma. HVIS de endelig udbetaler, er jeg sikker på man får "underpris"

Anmeld

30. april 2012

Team Putte

Mor010711 skriver:

Er sikker på de har brugt en animeret mand fordi det er billigere og nemmere end at have med rigtige mennesker at gøre

Men nej jeg ville aldrig sende noget til sådan et firma, man får jo ik en vurdering man kan tage og føle på og derefter sige ja eller nej til.. Er sikker på man får langt mindre for ens smykker end man forventer..

Anmeld

2. maj 2012

Mor010711

Team Putte skriver:

Er sikker på de har brugt en animeret mand fordi det er billigere og nemmere end at have med rigtige mennesker at gøre

Men nej jeg ville aldrig sende noget til sådan et firma, man får jo ik en vurdering man kan tage og føle på og derefter sige ja eller nej til.. Er sikker på man får langt mindre for ens smykker end man forventer..

Animering er jo ikke ligefrem gratis, så tænker at det er underligt at ingen af folkene bag firmaet vil lægge ansigt til. Det ville jo ikke nødvendigvis koste noget.

Jeg kunne heller ikke drømme om at bruge det. Som du siger, man får jo ikke en vurdering som man kan sige ja eller nej til. Og smykker må vel et eller andet sted betyde noget for én. 

Anmeld

2. maj 2012

2børn2

Firmaerner er rigtige nok, men om de giver dig den rigtige pris eller vejer rigtigt er jo altid svært..

Ellers skal man kontakte et firma som Ravstedhus og få oplyst dagsprisen hvis man sender noget tilbage..

Eller gå i deres butik i Kolding, så kan man få svar med det samme..

Anmeld

2. maj 2012

Mor010711

2børn2 skriver:

Firmaerner er rigtige nok, men om de giver dig den rigtige pris eller vejer rigtigt er jo altid svært..

Ellers skal man kontakte et firma som Ravstedhus og få oplyst dagsprisen hvis man sender noget tilbage..

Eller gå i deres butik i Kolding, så kan man få svar med det samme..

Det var ikke fordi det skulle handle om hvor vidt firmaerne er rigtige eller reelle, synes bare det virker mærkeligt med den reklame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.