Er det mon tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Stinmaj

Jeg er så spændt på min nakkefoldsscanning idag. Er det mon tvillinger? Jeg har haft en skummel mistanke lige siden jeg så de to streger (og ja jeg ved godt, at 2 streger ikke betyder 2 babyer )

Men den der mistanke/følelse/intuition har ikke kunnet slippe mig, og idag får jeg svar! 

Jeg tror faktisk, at jeg bliver en smule overrasket hvis der kun er én! Mest fordi, hvor kommer den følelse fra?? Men lad os nu se, begge dele er fuldstændig fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Happiness

Det bliver da spændende! 

Er det et ønske om tvillinger? Har før hørt om folk der nærmest vidste der var 2 før scanningen  

Du må lige give en update

Anmeld

30. april 2012

Carl-Emil's mor

Stinmaj skriver:

Jeg er så spændt på min nakkefoldsscanning idag. Er det mon tvillinger? Jeg har haft en skummel mistanke lige siden jeg så de to streger (og ja jeg ved godt, at 2 streger ikke betyder 2 babyer )

Men den der mistanke/følelse/intuition har ikke kunnet slippe mig, og idag får jeg svar! 

Jeg tror faktisk, at jeg bliver en smule overrasket hvis der kun er én! Mest fordi, hvor kommer den følelse fra?? Men lad os nu se, begge dele er fuldstændig fantastisk

Held og lykke hvor kunne det være stort med tvillinger.. Eller Hmm ekstra stort hedder det

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Stinmaj skriver:

Uh det bliver da være spændende at se om din fornemmelse har ret - glæder mig til en opdatering 

Anmeld

30. april 2012

banana3

Stinmaj skriver:

Uhhh hvor spændene  

Anmeld

30. april 2012

Ayasmor

Hvordan gik scanningen? Og var der 2?

Anmeld

30. april 2012

B&J

det lyder spænde var der så 2 eller 1 fantastisk mini baby der inde???

Anmeld

30. april 2012

M (:

Hvor bliver det spændende at se, om din fornemmelse holdte stik - glæder mig til update! (:

Anmeld

30. april 2012

Ditte-3

jeg havde det på samme måde og var sikker på der var 2 men i mit telfælle var der en s

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Hvor mange var der så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.