Kender i disse int. institutioner i valby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Vi står og skal flytte væk fra Brønshøj, og flytter nu til valby.

Jeg har min datter skrevet op til nogle forskellige børnehaver her hvor vi bor lige nu, men når vi flytter bliver det ikke aktuelt at skulle bruge dem. Hun starter i BH omkring 1 august, og i dag da jeg talte med pladsanvisningen, gav hun mig navnene på nogle forskellige integreret institutioner i valby, i det område hvor vi kommer til at skulle bo. 

Hvis i kender nogle af institutionerne, må i rigtig gerne dele jeres erfaringer og viden om dem. Der er kun en af de institutioner på listen, som har en hjemmeside, så kan ikke rigtig læse så meget om dem. 

Institutionerne kommer her:

Mælkebøtten 

Troldehøj

Stjernedrys

Lykkebo...

Glæder mgi til at høre om nogle kender disse steder, og vil fortælle mig lidt om dem, godt som skidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

30. april 2012

Kay

er pædagog og har arbejdet i Valby... og har ik hørt noget dårligt om nogle af stæderne ved ik om det kan hjælpe dig lidt

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

er pædagog og har arbejdet i Valby... og har ik hørt noget dårligt om nogle af stæderne ved ik om det kan hjælpe dig lidt

Jo det gør det i hvertfald, det er altid så svært med det institutions-ræs.

Så tak for du skrev 

Anmeld

30. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Jo det gør det i hvertfald, det er altid så svært med det institutions-ræs.

Så tak for du skrev 

ja... helt sikkert... skal selv snart finde ud af hvad der ligger i nærheden af os... og ud og forhøre mig.... man vil jo helst gerne vide så meget som muligt...

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja... helt sikkert... skal selv snart finde ud af hvad der ligger i nærheden af os... og ud og forhøre mig.... man vil jo helst gerne vide så meget som muligt...

Ja, ens barn skal jo gerne det bedst mulige sted hen... 

Hvor skal i søge efter institution henne? 

Anmeld

1. maj 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja, ens barn skal jo gerne det bedst mulige sted hen... 

Hvor skal i søge efter institution henne? 

det skal vi i Lyngby.... og her aner jeg intet om nogle institutioner... arbejder selv i stor kbh og der kender jeg til lidt af dem... men kæresten er den der har tidligst fri flest dage så det skal helst være så han kan hente jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.