Dagbog eller andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Musse21

Hej i skønne kvinder

Jeg har siden vi startet projekt baby skrevet dagbog. Omkring alle de følelser og tanker det indebære, følelsen af at være gravid og miste undersøgelser, scanninger ovs. Er super glad for det nu vi er startet i behandling.

Mit spørgsmål er så om der er nogle af jer der gør det?  Tænker lidt at lave en lille bog over det, ligesom barnets bog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

Hej i skønne kvinder

Jeg har siden vi startet projekt baby skrevet dagbog. Omkring alle de følelser og tanker det indebære, følelsen af at være gravid og miste undersøgelser, scanninger ovs. Er super glad for det nu vi er startet i behandling.

Mit spørgsmål er så om der er nogle af jer der gør det?  Tænker lidt at lave en lille bog over det, ligesom barnets bog?

Jeg har overvejet at gøre det, men fik ikke gjort det ved første forsøg, måske jeg skulle gøre det denne gang jeg tænker også, at det måske er lidt "terapeutisk" i forhold til alt det der suser rundt i knolden på en... For der er jo ret meget må man sige!

Så måske jeg skulle prøve, om jeg kan få det gjort denne gang og håbe, at vi ikke behøver flere forsøg

Anmeld

30. april 2012

Musse21

tarkoflen skriver:

Jeg har overvejet at gøre det, men fik ikke gjort det ved første forsøg, måske jeg skulle gøre det denne gang jeg tænker også, at det måske er lidt "terapeutisk" i forhold til alt det der suser rundt i knolden på en... For der er jo ret meget må man sige!

Så måske jeg skulle prøve, om jeg kan få det gjort denne gang og håbe, at vi ikke behøver flere forsøg

Tænker også at det da nok er meget sundt at få følelserne ned på papir

Da vi startede for snart 3 år siden tænkte jeg da også der går kun nogle måneder... Meen nej så er rigtig glad for at det hele er skrevet ned

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

Tænker også at det da nok er meget sundt at få følelserne ned på papir

Da vi startede for snart 3 år siden tænkte jeg da også der går kun nogle måneder... Meen nej så er rigtig glad for at det hele er skrevet ned

Vi har ikke selv prøvet i mange år, fordi jeg har endo, så det må vi ikke, så den del er vi blevet "snydt" for, hvilket jo selvfølgelig også er rigtig fint, når man ved på forhånd at det ender i behandling, men også lidt en streg i regningen i forhold til, at det er en lidt mere omstændig beslutning, når man ikke bare kan sige, at nu smider jeg pillerne og så ser vi hvad der sker

Men jeg tror du har ret, så mange år uden held, så har man godt af at få alle de følelser ud, som man jo ikke altid kan fortælle alle om!

Anmeld

30. april 2012

emsaroto

Jeg bruger bloggen ...

Min blog er som en dagbog. Men jeg tænker heller ikke vildt mange dybe tanker .. 

Anmeld

30. april 2012

Musse21

emsaroto skriver:

Jeg bruger bloggen ...

Min blog er som en dagbog. Men jeg tænker heller ikke vildt mange dybe tanker .. 

Er du også i behandling? For der syntes jeg da nok der er vildt mange tanker men går med

Anmeld

30. april 2012

emsaroto

Musse21 skriver:

Er du også i behandling? For der syntes jeg da nok der er vildt mange tanker men går med

Åh nej er jeg ikke hehe

Det var mere for at sige, at man også kan bruge en blog

Anmeld

30. april 2012

Musse21

emsaroto skriver:

Åh nej er jeg ikke hehe

Det var mere for at sige, at man også kan bruge en blog

Ja det kan man selvfølgelig....

Men tror mange der er i behandling ikke rigtig har fortalt det til så mange.. Personligt har jeg heller ikke lyst til der er vildt mange der skal læse om hele mit fælelses register igennem hele forløbet..

Anmeld

30. april 2012

emsaroto

Musse21 skriver:

Ja det kan man selvfølgelig....

Men tror mange der er i behandling ikke rigtig har fortalt det til så mange.. Personligt har jeg heller ikke lyst til der er vildt mange der skal læse om hele mit fælelses register igennem hele forløbet..

Nej så er en blog nok ikke det bedste sted ...

Men jeg har først brugt computer dagbog til de mere private ord og tanker, det kan man jo også? 

Anmeld

30. april 2012

Musse21

emsaroto skriver:

Nej så er en blog nok ikke det bedste sted ...

Men jeg har først brugt computer dagbog til de mere private ord og tanker, det kan man jo også? 

Det er også det jeg gør nu..

Men tænkte man kunne lave en lille bog lidt ala barnets bog om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.