Konfirmation - kirken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Vi skal til konfirmation på lørdag.

På forsiden af invitationen står der kun "Konfirmation i ......... kirke" - hvor der inden i står "I inviteres til fest på ................ kl. 15.00 " men intet om kirken 

Jeg har selv skrevet til konfirmanden for at høre hvad tid det startede i kirken osv. hvor jeg fik svaret tilbage at det starter kl 11 i kirken, men der var ikke pladser nok til alle, derfor stod der ikke mere i invitationen.

Hverken min mand eller jeg synes det er vildt fedt at sidde i kirken, nok nærmere ret kedeligt, så jeg har et lille forsigtig spørgsmål, og det er om man bare kan nøjes med at møde til festen kl 15.00 også give plads til andre der vil være med i kirken, eller er det bare vildt uhøfligt? 

Jeg ønsker ikke en større debat med sure miner mm. men spørger fordi jeg ikke kender så meget til emnet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Hej

På forsiden af invitationen står der kun "Konfirmation i ......... kirke" - hvor der inden i står "I inviteres til fest på ................ kl. 15.00 " men intet om kirken 

Jeg har selv skrevet til konfirmanden for at høre hvad tid det startede i kirken osv. hvor jeg fik svaret tilbage at det starter kl 11 i kirken, men der var ikke pladser nok til alle, derfor stod der ikke mere i invitationen.

Hverken min mand eller jeg synes det er vildt fedt at sidde i kirken, nok nærmere ret kedeligt, så jeg har et lille forsigtig spørgsmål, og det er om man bare kan nøjes med at møde til festen kl 15.00 også give plads til andre der vil være med i kirken, eller er det bare vildt uhøfligt? 

Jeg ønsker ikke en større debat med sure miner mm. men spørger fordi jeg ikke kender så meget til emnet. 

Vores store pige skal også snart konfirmeres, og vi har kun et vis antal pladser til rådighed. Så det er kun de nærmeste der er inviteret til kirken, resten er inviteret til festen. Så jeg syntes sagtens i kan komme til festen og undlade kirken,medmindre i er meget tæt i familie og det "forventes" af jer.

Anmeld

30. april 2012

wamse

Som jeg læser det, så er i ikke inviteret i kirken, men til festen bagefter :-)

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej

det kommer an på hvor tæt man er med dem..

vi havde 2 bænke til rådighed til hver konfirmand da jeg blev konfirmeret, og der var kun plads til forældre, søskende, og mine bedsteforældre, resten blev inviteret til festen bagefter..

Anmeld

30. april 2012

serinasmor

som jeg læser det er i ikke inviteret i kirke ..

jeg ville komme til selve festen .. konfirmanden havde jo selv svaret at det var fordi der ikke var plads til alle i kirken og det var derfor der stod sådan i invitationen .. ergo er i ikke inviteret i kirke .. i min familie inviterer man kun bedster og faddere med i kirke - hvilket der ofte ikke engang er plads til ..

Anmeld

30. april 2012

Mutti2B

wamse skriver:

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

wamse skriver:

Jeg læser det på samme måde 

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Okay, tak for jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.