Så er det i dag - første skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Dreamer1987

Hej alle sammen.

Så er det i dag vi skal til vores 1. samtale på Gynækologisk klinik efter at jeg har været nede og få taget blodprøver. Det bliver rigtig spændende at se hvad de siger.

Første skridt hen i mod at få en lille spirre i mavsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

tarkoflen

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen.

Så er det i dag vi skal til vores 1. samtale på Gynækologisk klinik efter at jeg har været nede og få taget blodprøver. Det bliver rigtig spændende at se hvad de siger.

Rigtig meget held og lykke, er sikker på, at de tager rigtig godt imod jer og det bliver en positiv oplevelse!

Håber I får svar på jeres spørgsmål og at det bliver en god dag

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

tarkoflen skriver:

Rigtig meget held og lykke, er sikker på, at de tager rigtig godt imod jer og det bliver en positiv oplevelse!

Håber I får svar på jeres spørgsmål og at det bliver en god dag

Mange tak -  det håber vi også på og er sikker på at v kommer til at gå derfra med lidt mere viden om hvad der skal ske fra nu af.

Vi glæder og i hvert fald.

Anmeld

30. april 2012

Nessie

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen.

Håber I havde en god samtale, og fik svar på jeres spørgsmål

Anmeld

30. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen.

Er så spændt på at høre hvordan det er gået!!

Anmeld

30. april 2012

metski83

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen.

Nu er det jo for sent at sige held og lykke, men håber det er gået rigtigt godt. 

Vi er selv lige startet på forløbet,dvs. Vi har været igennem blodprøver, sædprøve osv. 

Jeg får nu hormoner og håber der SNART er en spire til os. 

Anmeld

2. maj 2012

Dreamer1987

Hej alle sammen.

Jeg lovede jo en lille up date efter vores besøg på Gynækologisk klinik her i mandags.

De var utrolig søde dernede og tog rigtig godt i mod os. Vi kom ind til en konsultation hos en fantastisk jordmoder som forklarede os lidt om proceduren og hvad vi skulle i gennem.

Men kæresten fik taget blodprøver og jeg fik lavet en celleprøve og en anden test og hun sagde at hvad hun kunne se så rigtig fint ud.

Så næste skridt er at kæresten skal aflevere to prøver én den 3. maj og en den 10. maj og så skal vi til samtale den 5. juni hvor vi skal have svar på prøver og hvad der skal ske efterfølgende.

Så det var en dag med afklaringer og lidt mere ro i maven.

Anmeld

2. maj 2012

tarkoflen

Dreamer1987 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg lovede jo en lille up date efter vores besøg på Gynækologisk klinik her i mandags.

De var utrolig søde dernede og tog rigtig godt i mod os. Vi kom ind til en konsultation hos en fantastisk jordmoder som forklarede os lidt om proceduren og hvad vi skulle i gennem.

Men kæresten fik taget blodprøver og jeg fik lavet en celleprøve og en anden test og hun sagde at hvad hun kunne se så rigtig fint ud.

Så næste skridt er at kæresten skal aflevere to prøver én den 3. maj og en den 10. maj og så skal vi til samtale den 5. juni hvor vi skal have svar på prøver og hvad der skal ske efterfølgende.

Så det var en dag med afklaringer og lidt mere ro i maven.

Dejligt, at det var en god oplevelse og gav noget ro i maven

Anmeld

4. maj 2012

Dreamer1987

tarkoflen skriver:

Dejligt, at det var en god oplevelse og gav noget ro i maven

Det gjorde det i hvert fald  - så næste skridt er de to prøver kæresten skal aflevere og så samtale den 5. juni  glæder mig allerede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.