søger hurtig råd symaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Hej. skal ned og handle nu her og kan se de har denne symaskine på tilbud men er den god? jeg vil lære og sy bukser op det er det eneste jeg skal bruge den til symaskine singer 1408 promise ?? eller kender i en god en til max 799 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Anonym trådstarter

10 men ingen svar 

Anmeld

30. april 2012

MorEllen

Anonym skriver:

Hej. skal ned og handle nu her og kan se de har denne symaskine på tilbud men er den god? jeg vil lære og sy bukser op det er det eneste jeg skal bruge den til symaskine singer 1408 promise ?? eller kender i en god en til max 799 kr

Jeg kender ikke til den symaskine du spørger til, men hvis du kun skal bruge den til at lægge op bukser og andre små prosjekt, så er jeg ret sikker på at den er god nok til den pris 

Anmeld

30. april 2012

Annana89

Lige den der model har jeg ikke prøvet men har selv købt en singer Fashion til samme pris også nedsat og den er jeg bare super tilfreds med.

Anmeld

30. april 2012

Nea85

Du skal nok ikke forvente det helt store, når den ikke koster mere, for lige med symaskiner hænger pris og kvalitet i dén grad sammen!
Men hvis det er til små projekter og til at lære at sy, vil jeg sagtens mene, at du kan købe den. Så kan du jo altid købe en bedre, hvis du bliver bidt af det

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

det er kun til at lære og sy bukser op? er det svært 

Anmeld

30. april 2012

Nea85

Anonym skriver:

det er kun til at lære og sy bukser op? er det svært 

Nej, det er meget nemt Men jeg vil anbefale dig at gå ind i f.eks. stof2000 og købe et "søm-o-meter". Det er en lille måleting, som er hurtigere at bruge end en lineal, og de koster ikke ret meget..

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Nej, det er meget nemt Men jeg vil anbefale dig at gå ind i f.eks. stof2000 og købe et "søm-o-meter". Det er en lille måleting, som er hurtigere at bruge end en lineal, og de koster ikke ret meget..

okay mange tak for tippet 

Anmeld

30. april 2012

VIPpigen

Enig med Nea85... Og specielt omkring søm-o-meteret...
Men prøv, og ellers giv symaskine.dk et kald, de er hjælpsomme, og levere fra dag til dag... Og priserne er til at prutter med. Så hvis du er frisk ri.ger du og siger du har max 800 kr til en maskine, og du er begynder... Hvad vil de anbefale... De er super hjælpsomme...

Undskyld stavefejl, skriver fra telefonen

Anmeld

30. april 2012

oerbaek

jeg har selv en singer men ikke lige den model du skriver, men jeg er super glad for min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.