Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i går aftes og her til morgen kunne jeg trykke en dråbe mælk ud af mit ene bryst
det har jeg aldrig kunne før, jeg har ikke ammet vores pige i 2,5 år nu.
hvad sker der??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: i går aftes og her til morgen kunne jeg trykke en dråbe mælk ud af mit ene bryst det har jeg aldrig kunne før, jeg har ikke ammet vores pige i 2,5 år nu. hvad sker der??
An&Jo skriver: det har jeg os lige været udsat for.. men her tror jeg mere det hang sammen med en masse hormoner efter en uønsket graviditet..
det har jeg os lige været udsat for.. men her tror jeg mere det hang sammen med en masse hormoner efter en uønsket graviditet..
kan det være tegn på graviditet??
Anonym skriver: kan det være tegn på graviditet??
An&Jo skriver: jeg ved det ikke.. men jeg tror det var derfor jeg havde lidt på det tidspunkt, for har ikke kunnet klemme noget ud efter det blev fjernet
jeg ved det ikke.. men jeg tror det var derfor jeg havde lidt på det tidspunkt, for har ikke kunnet klemme noget ud efter det blev fjernet
okay spændende. vi prøver nemlig at lave nr 2
men trode ikke det kunne være tegn på hurtigt. har testdag om en uge
Anonym skriver: okay spændende. vi prøver nemlig at lave nr 2 men trode ikke det kunne være tegn på hurtigt. har testdag om en uge
An&Jo skriver: jeg krydser for at det er derfor så..
jeg krydser for at det er derfor så..
tak
slet ikke andre med efaringer
Nettemor skriver: Kan det ikke være fordi du er skruk? Jeg ved det ikke men tænker at det kunne hænge sammen. Eller hvis du har været sammen med små bebser..
Kan det ikke være fordi du er skruk? Jeg ved det ikke men tænker at det kunne hænge sammen. Eller hvis du har været sammen med små bebser..
Har ikke engan set en bæbse heh
og skruk jow men vi har prøved i 2 år og jeg har ikke haft mælk før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128