Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der kan hjælpe??
Mit spørgsmål går på, om en kobberspiral kan smutte op i livmoderen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nogle der kan hjælpe?? Mit spørgsmål går på, om en kobberspiral kan smutte op i livmoderen?
An&Jo skriver: det ved jeg ikke om den kan.. men den kan jo godt falde ud, så mon ikke os den kan hoppe op af hvis den sidder forkert..
det ved jeg ikke om den kan.. men den kan jo godt falde ud, så mon ikke os den kan hoppe op af hvis den sidder forkert..
Det tænkte jeg nemlig også..
Vil man ikke opdage det hvis den falder ud?
Anonym skriver: Det tænkte jeg nemlig også.. Vil man ikke opdage det hvis den falder ud?
An&Jo skriver: det er ikke alle der opdager det, så det kan man ikke regne med.. Men som udgangspunkt, så burde man vel høre hvis den lander i vandet i kummen..
det er ikke alle der opdager det, så det kan man ikke regne med.. Men som udgangspunkt, så burde man vel høre hvis den lander i vandet i kummen..
Ja det burde man vel Man burde vel nok også kunne mærke det ??
Anonym skriver: Ja det burde man vel Man burde vel nok også kunne mærke det ??
An&Jo skriver: ja det ved jeg så ikke.. det må jo være fordi den sidder forkert at den kan falde ud, så ved faktisk ikke om man kan mærke noget til det.. er du bange for at du har tabt din da??
ja det ved jeg så ikke.. det må jo være fordi den sidder forkert at den kan falde ud, så ved faktisk ikke om man kan mærke noget til det.. er du bange for at du har tabt din da??
Nej jeg tænkte bare på det Jeg har nemlig næsten lige fået en kobberspiral sat op
Anonym skriver: Nej jeg tænkte bare på det Jeg har nemlig næsten lige fået en kobberspiral sat op
An&Jo skriver: arh okay.. Jeg har lige fået lagt en hormonspiral op, og vil da håbe jeg kan mærke hvis jeg taber den.. vil helst ikke opleve flere uønskede graviditeter, ihvertfald ikke lige nu
arh okay.. Jeg har lige fået lagt en hormonspiral op, og vil da håbe jeg kan mærke hvis jeg taber den.. vil helst ikke opleve flere uønskede graviditeter, ihvertfald ikke lige nu
Nej okay. Hvordan er du blevet uønsket gravid, hvis jeg må spørge? Har det været med kondom, afbrudt samleje eller noget?
Anonym skriver: Nej okay. Hvordan er du blevet uønsket gravid, hvis jeg må spørge? Har det været med kondom, afbrudt samleje eller noget?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128