Wellness wellness

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Janni Pedersen

Kører til disse steder:

Holstebro

Herning

Ringkøbing og omegn

viborg og skive området

vinderup

Lemvig

Thy og Thyholm

Salling og Mors

SÅ ER DER VIRKELIG INGEN PIGER DER KUNNE TÆNKE SIG AT HOLDE ET WELLNESS ARRANGEMENT?? Det er gratis og uforpligtende, sender gerne brochurer og prislister ud. Vi har også lækker make-up og INGEN af vore produkter er lavet på dyreforsøg!!!

Send mig en besked herind eller på Putte772002@yahoo.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hej du Er det noget du er begyndt med?

Anmeld

16. april 2009

Janni Pedersen

Jeanne det er noget som jeg startede med for snart 3 år siden, det har bare været på standby under graviditet og et stykke tid efter fødsel, men nu skal der gang i det igen

Anmeld

16. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jow jow...det er lidt noget andet end vores kontoruddannelse Ellers kan du jo smide den op under andet salg Men jeg smider det lige videre til min søster, hun bor i området

Anmeld

8. juni 2009

Janni Pedersen

NYT NYT !! Jeg tager 75 kr pr person til en wellnessarrangement, pengene vil så bl.a blive brugt enten til en gave til værtinden eller værtinden kan deltage gratis i et wellnessarrangement hvis en af hendes gæster vil holde sådan et

Anmeld

8. juni 2009

Janni Pedersen

NYT NYT !! Jeg tager 75 kr pr person til et wellnessarrangement, pengene vil så bl.a blive brugt enten til en gave til værtinden eller værtinden kan deltage gratis i et wellnessarrangement hvis en af hendes gæster vil holde sådan et.

COME ON PIGER!!! VÆR NU LIDT FRISKE!!! Sådanne aftener plejer at være rigtig sjove

Jeg har også mulighed for at låne vores make-up boks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.