Hej.
Jeg står i denne sitation, at min kæreste og jeg simpelthen ikke kan sammen mere, vi skændes næsten hver dag og når, vi skændes går det total over gevind, syntes at min kæreste har en meget truende adfærd overfor mig og kan finde på at råbe foran vores barn, kan ikke klare det længere, er totalt ude af den.. Han har op til flere gange sagt at jeg skal skride, og at jeg bare har at være ude dagen efter.. Problemet er at jeg ikke gør noget... Han kan ikke li mig som jeg er, og har flere gange bedt mig om at lave om på mig selv.. efter jeg har født, mistede jeg lysten til sex og fordi jeg havde meget ondt.. blev syet rimelig meget og fik det tjekket hos lægen, at mit arvæv var hævet og det ville det være i 2-3 år.. min kæreste har været total psykotisk overfor mig og at han fandme skal have noget sex, ellers boller han udenom.. og det kan han finde på at sige selvom det kun er 4 dage siden vi har dyrket sex... - Jeg står i denne sitation har vi har et hus til over 2,1 mil, og vil bare gerne væk, hvor står jeg henne..?? han vil ikke overtage huset, han vil gøre alt for at køre mig mere ned og hævne sig på, så min datter og jeg kan få en normal hver dag..
Hilsen den ulykkelige
Anmeld