Hvad skal jeg så gøre nu...! HJÆLP jeg er alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har været klar over længe at mit fohold ikke har været helt optimalt, da jeg hele tiden er ked af det og vi er uvenner non stop... Nu har jeg valgt det forbi...

Men hvad har jeg så... en datter på 1år som skal have tag over hovedet... ingen økonomi fra d. 1/7... pga. su'en stopper... og svært ved at overskue at skulle have et job når man har en svær deprission... (er dog villig til at tage det første og det bedste der melder sig). Og hvordan får jeg lige en plads hos en dagplejemor??? eller vuggestue???  

Jeg er helt græde færdig lige nu... står uden hjem, økonomi og muligheder for pasning af min datter...  Og vil ikke længere være sammen med min mand, når vores skænerrier går ud over vores datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg har været klar over længe at mit fohold ikke har været helt optimalt, da jeg hele tiden er ked af det og vi er uvenner non stop... Nu har jeg valgt det forbi...

Men hvad har jeg så... en datter på 1år som skal have tag over hovedet... ingen økonomi fra d. 1/7... pga. su'en stopper... og svært ved at overskue at skulle have et job når man har en svær deprission... (er dog villig til at tage det første og det bedste der melder sig). Og hvordan får jeg lige en plads hos en dagplejemor??? eller vuggestue???  

Jeg er helt græde færdig lige nu... står uden hjem, økonomi og muligheder for pasning af min datter...  Og vil ikke længere være sammen med min mand, når vores skænerrier går ud over vores datter...

Du kontakter din kommune for hjælp og er de ikke hjælpsomme kontaktet du mødrehjælpen også kan de rådgive og vejlede dig om hvordan du gørDet bedst..efter regnen, stormen og lynene skal det nok lysne med sol det er fantastisk at være enlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.