Hej piger ..
Åhh jeg har det så skidt med mig selv lige nu .. 
Sagen er den , at i går holdte vi suprise party for min veninde , som kom hjem fra USA .. Det skulle holdes her , og Oscar skulle passes ved min svigerinde , som er plejer at være 100 % tryg ved .. MEN , hun skulle også passe 2 andre børn , på 3 og 7 år
Sammen med sin veninde ....
Han skulle sove der fra i går til i dag ..
Vi ringede til hende i går aftes ved ca. halv 10 tiden , for lige at høre , og hun sagde han først lige var faldt i søvn 

Noget med at underboen holdte fest eller noget .. Puha hvor jeg syns det var sent ..
I formiddags henter Daniel ham så , og Oscar er pisse sur og havde næsten ikke sovet om natten , fordi underboed holdte fest . 
Da de kommer hjem , afviser han os , og skriger helt hysterisk i ca. en time .. Vi prøver ALT ! kiks , juice , youghurt osv. Alt hvad han plejer at elske prøvede vi .. Men han slog os , rev sig løs fra vores arme når vi ville bære ham og rev os i håret osv.. Han skreg ! 

Vi tænkte han var træt og gik tur med ham i barnevognen , men han skreg helt vildt ! Gik hjem og lagde ham i hans seng , Han skreg ! Prøvede at gi ham en flaske mælk , han ville ikke ha den 

INTET kunne trøste ham overhovedet .. Aldrig har jeg set og hørt ham så hysterisk .. 

Til sidst fik vi ham til at falde til ro , med Mickeys klubhus .. 
Daniel ringede til min svigerinde og spurgte hvad der var sket (Hun blev lidt trist over måden han sagde det på) , Og hun sagde intet var sket men han havde været rigtig pylret om morgenen , og kun ville hænge på hende osv. 
Han har sovet i sin barnevognskasse , hvilket han også gør når han sover ved sin farmor .. Det skal lige siges der INTET er når han har sovet ved sin farmor ..
Jeg ved virkelig ikke hvad der er sket ???
Jeg har ærlig talt riiigtig svært ved at stole på hende mht. moderrollen .. Hun skal være mor til Sep. .... Og ja , jeg ved ikke lige hvad min mening om det er lige nu .. 

Tror i Oscar er blevet sur på Os over han har sovet ved hende i nat ??
Jeg kan ikke finde ro i kroppen .. Føler bare jeg har ødelagt ham .. Har det virkelig dårligt .. 

Anmeld