Forhudsbetændelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.891 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym..

Min søn på 18 måneder har fået Forhudsbetændelse! 

Mit spørgsmål er nu?! 

Skal man trække forhuden tilbage på hans lille tissemand?!

Har nemlig hørt at man ikke skal det, når de er så små?!

Har jo TOTAL DÅRLIG SAMVITTIGHED og er KED AF DET, at han har fået det. Måske pga. Jeg ikke har trukket hans forhud tilbage og vasket ham ordentligt 

Han er i bad hver 2-3 dag, da han har meget eksem og lægen siger at han ikke skal bades hver dag, for så tørrer han ud!

Knuz en trist MOR 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Mit spørgsmål er nu?! 

Har jo TOTAL DÅRLIG SAMVITTIGHED og er KED AF DET, at han har fået det. Måske pga. Jeg ikke har trukket hans forhud tilbage og vasket ham ordentligt 

Han er i bad hver 2-3 dag, da han har meget eksem og lægen siger at han ikke skal bades hver dag, for så tørrer han ud!

Knuz en trist MOR 

Jeg ved intet om det.

Men er overbevist om det ikke er kommet fordi du er en dårlig mor. Eller nærmere sagt så er du ikke en dårlig mor. Alle børn, og voksne drenge/mænd kan få det.

Anmeld

29. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Mit spørgsmål er nu?! 

Knuz en trist MOR 

Det har en af mine sønner også døjet med. Vi gik til lægen og fik noget til at smøre med og så skulle tissemanden bare duppes med vand. IKKE TRÆKKE I FORHUDEN

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg ved intet om det.

Men er overbevist om det ikke er kommet fordi du er en dårlig mor. Eller nærmere sagt så er du ikke en dårlig mor. Alle børn, og voksne drenge/mænd kan få det.

TAK FOR DIT SVAR IGÅR

Kom desværre ikke på mere igår, så kunne ikke svare tilbage!

Blev bare SÅ ked af det, da jeg opdagede det ved ham!

Men snakkede med mine egen læge i dag, og hun sagde at det var SÅ normalt altså. Så jeg skulle ikke tænke på det.

Han skal til læge onsdag for at tjekke pga. noget eksem  Også ville hun lille kigge på den lille tap osse, for at se at alt er helt normalt..

Knuz

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Det har en af mine sønner også døjet med. Vi gik til lægen og fik noget til at smøre med og så skulle tissemanden bare duppes med vand. IKKE TRÆKKE I FORHUDEN

Ringede simpelthen til min egen læge i dag, da jeg ikke synes det kunne være rigtigt at jeg skulle trække hans forhud tilbage.

Hun sagde osse at det skulle jeg ikke, bare duppe på spidsen af tappen med den creme jeg har fået til ham

Så allerede her til aften, er han ikke generet af det mere. Han tog sig hele dagen igår til bleen når han tissede, STAKKELS dreng altså

Men han er glad i dag, så det er bare dejligt

Anmeld

30. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ringede simpelthen til min egen læge i dag, da jeg ikke synes det kunne være rigtigt at jeg skulle trække hans forhud tilbage.

Hun sagde osse at det skulle jeg ikke, bare duppe på spidsen af tappen med den creme jeg har fået til ham

Så allerede her til aften, er han ikke generet af det mere. Han tog sig hele dagen igår til bleen når han tissede, STAKKELS dreng altså

Men han er glad i dag, så det er bare dejligt

Godt du kom til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.