ja nogen gange er der bestemt kvinder herinde, som godt måske kunne bruge at tælle til 10 et par gange inden de skrev noget. men sådan er det nok generelt, altså jeg tror måske også der er nogen som er mere nærtagende end andre, og på den måde kan der nemmere opstå fnidder fnadder.
men i den pågældende debat tror jeg der var mange der på en eller anden måde følte sig stødt over at en så ung pige kunne rende rundt med en så vanvittig ide om at hun bevidst ville være gravid, og derfor kunne de ikke svare på det hun spurgte om uden først at få luftet lidt ud ( galt nok også mig selv). men det er klart en hårfin ballance imellem hvornår man skal sige noget udover det der bliver spurgt om, og hvornår man måske skal holde sin bøtte. men et sted tænker jeg at så længe man taler ordenlugt, og så længe man ikke sviner hinanden til rent verbalt så mener jeg det er okay at udtale sig udover det der bliver spurgt om..
sorry for den længere smøre haha
Lige præcis!
Jeg kom jo også selv med en repramente selvom hun ikke bedte om det!
Men hvis hun i virkeligheden er en 13 årig pige, med alle de store tanker - så synes jeg også det er nødvendigt! 
Hun forstår jo ikke fornuften, hvis ikke nogle voksne fortæller hende det. Og så kan man jo kun håbe, at de måske voldsomme reaktioner, får hende til at tænke sig om.
Men ja.. Baby.dk... kvinder og østrogen
Det må jo gå galt ind imellem
Anmeld