Ventetøj: mangler ventebukser i str. 48

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.964 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2012

mybaby-girl

Nu prøver jeg igen !

Jeg mangler DESPERAT et par ventebukser i str. 48, dem jeg har tilbage og de eneste jeg har tilbage og de eneste jeg overhovedet kan gå i, er der store huller i ..... Jeg har prøvet at skrive med nogle, men folk svarer ikke rigtig tilbage i deres postbeskeder

Jeg har virkelig ikke andre bukser jeg kan gå i, da jeg ikke kan passe dem, og tøjbutikker har åbenbart ikke str 48 liggende, var sker der lige for det !!!!

Håber der er nogle der vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

mybaby-girl

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

op

Anmeld

1. maj 2012

Den lykkelige

Søg på nettet.. da jeg var gravid brugte jeg også str 46 og 48 i bukser jeg fandt flere forskellige på nettet!

Anmeld

1. maj 2012

vicki1983

Hej..
Jeg er selv gravid, og er en størrelse 46-48.
Jeg har haft held med at finde nogle bukser i storpige
Butikker, både zizzi og tøj og sko.. buksemoden lige nu, er lidt
posede bukser, jeg bare har købt et nummer større ene de skulle
være hvis jeg ikke var gravid..
Håber du finder noget du kan bruge
Hilsen Vicki..

Anmeld

20. maj 2012

Tona

Den lykkelige skriver:

Søg på nettet.. da jeg var gravid brugte jeg også str 46 og 48 i bukser jeg fandt flere forskellige på nettet!

Har du evt nogle links du vil dele ud af til de steder du handlede? Jeg har nemlig søgt forgæves begge gange jeg var gravid og nu har vi igen indledt PB så jeg ville da virkelig gerne have en chance for at se lidt ordentlig ud under denne graviditet. Drømmer sådan om at kunne få vente-jeans

Anmeld

20. maj 2012

Tona

mybaby-girl skriver:

Nu prøver jeg igen !

Jeg mangler DESPERAT et par ventebukser i str. 48, dem jeg har tilbage og de eneste jeg har tilbage og de eneste jeg overhovedet kan gå i, er der store huller i ..... Jeg har prøvet at skrive med nogle, men folk svarer ikke rigtig tilbage i deres postbeskeder

Jeg har virkelig ikke andre bukser jeg kan gå i, da jeg ikke kan passe dem, og tøjbutikker har åbenbart ikke str 48 liggende, var sker der lige for det !!!!

Håber der er nogle der vil hjælpe

Jeg har disse liggende. (eller i alt fald nogen der ligner meget, jeg tror bestemt det er de samme som disse men kan ikke være totalt sikker). Jeg ved ikke om det kunne være noget? De ligger oppe på loftet så jeg lagde lige linket ind så du kunne se om det evt var noget før jeg javede manden der op efter dem.

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=332_333&products_id=2959

De er sorte dem jeg har og de er lagt op så de er blevet lidt kortere i benene, men de er kun riet og der er ikke klippet af dem, så man vil nemt kunne pille det op og de vil så have den oprindelige længde igen

Anmeld

20. maj 2012

Baby2010/2013

På nedenstående link, skulle der være en chance for at finde noget

http://www.sisseline.dk/group.asp?group=1

Anmeld

22. maj 2012

mybaby-girl

Tak alle sammen, har fundet en hjemmeside hvor jeg kunne få nogle dejlige bukser til rimlig penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.