gynækolog kan man selv vælge? og kender i en ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

hej

det sådan jeg skal bruge en gynækolog, derfor ville jeg hører skal man have en henvisning fra lægen? og hvis nej er der nogen der kender en god en i københavn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

hej

det sådan jeg skal bruge en gynækolog, derfor ville jeg hører skal man have en henvisning fra lægen? og hvis nej er der nogen der kender en god en i københavn?

du kan blive henvist fra din egen læge.. men om du selv kan opsøge en ved jeg faktisk ikke..

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

hej

Jeps, du skal have en henvisning fra din læge. Jeg havde engang en på Axeltorv, men ved ikke om han stadig praktiserer, da han havde alderen med sig 

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

du kan blive henvist fra din egen læge.. men om du selv kan opsøge en ved jeg faktisk ikke..

tak

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeps, du skal have en henvisning fra din læge. Jeg havde engang en på Axeltorv, men ved ikke om han stadig praktiserer, da han havde alderen med sig 

okay, jeg kan prøve hører min læge så

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

okay, jeg kan prøve hører min læge så

Ja, ring en tur til lægen - måske lægen kan give dig nogle navne på nogle gynækologer, det gjorde min nemlig 

Anmeld

29. april 2012

132319

Ja, du kan selv vælge en. Din læge laver en elektronisk henvisning og så vælger du selv hvor du vil hen.

Jeg kan varmt anbefale Irna Goukassian hos skanningsklinik i Hvidovre:  http://skanningsklinik.dk/IrinaGoukassian.htm

Hun er varm og venlig og rigtig dygtig

Jeg bor på den anden side af København men tager gerne den halvlange vej for at blive tilset af hende

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja, ring en tur til lægen - måske lægen kan give dig nogle navne på nogle gynækologer, det gjorde min nemlig 

ja det ved jeg , men ville lige hører om der nogen herinde der kender nogen men må håbe min læge kender nogen gode

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

ja det ved jeg , men ville lige hører om der nogen herinde der kender nogen men må håbe min læge kender nogen gode

Aaarh okay på den måde  Måske der er flere der ser tråden, og som kender en gynækolog i København 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.