Sommertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Nea85

Hej med jer!

Nu varer det ikke længe, før min datter også hører til under denne kategori, det gør hun helt nøjagtigt på tirsdag den 1. maj

Hun er lige gået op i str. 80, så i dag har vi været ude at købe lidt sommertøj til hende, bl.a. kortærmede bodyer, t-shirts, shorts og kjoler.
Nå, men det jeg egentlig ville spørge om er, om I giver jeres børn bodystocking under f.eks. t-shirts og kjoler om sommeren, eller om det bliver alt, alt for varmt?
Jeg tænker bare, om de kære små ikke kommer til at skille på maven, og hvad man så skal bruge som undertøj i stedet, altså hvad der skal "holde" på bleen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

SukkerDronning

Altså jeg gav min datter en tynd body på inden under i sommers. Men når det var meget varmt havde hun jo ikke meget andet end den på. Men jeg vil sige, at fra 1 år og op bruger vi ihvert fald ikke bodyer i lige så stor grad som før, nu er det bare undertøj, hvor det før også fungerede som en bluse.

Anmeld

29. april 2012

Nea85

Sirup skriver:

Altså jeg gav min datter en tynd body på inden under i sommers. Men når det var meget varmt havde hun jo ikke meget andet end den på. Men jeg vil sige, at fra 1 år og op bruger vi ihvert fald ikke bodyer i lige så stor grad som før, nu er det bare undertøj, hvor det før også fungerede som en bluse.

Her i vintermånederne og også på de kolde dage her på det sidste har jeg givet hende en kortærmet body på med en langærmet t-shirt eller trøje ud over, men ja, nu fungerer de jo bare som en bluse
Jeg har set, at man kan få "stropbodystockings" fra bl.a. Petit Bateau, så det kan være, at jeg skal have fat i et par stykker af dem, som hun kan få inden under

Anmeld

29. april 2012

SukkerDronning

Nea85 skriver:

Her i vintermånederne og også på de kolde dage her på det sidste har jeg givet hende en kortærmet body på med en langærmet t-shirt eller trøje ud over, men ja, nu fungerer de jo bare som en bluse
Jeg har set, at man kan få "stropbodystockings" fra bl.a. Petit Bateau, så det kan være, at jeg skal have fat i et par stykker af dem, som hun kan få inden under

Det var præcis sådanne nogle vi havde, bare fra noa noa, men det er vist kun de dyre mærker der laver dem, altså de kan ikke købes i hm osv.

Det minder mig da om, at jeg selv må ud og investere

Anmeld

29. april 2012

Janni.

Sirup skriver:

Det var præcis sådanne nogle vi havde, bare fra noa noa, men det er vist kun de dyre mærker der laver dem, altså de kan ikke købes i hm osv.

Det minder mig da om, at jeg selv må ud og investere

Vi har nogen fra h&m, så jo der kan de også fåes.

Anmeld

29. april 2012

Janni.

Ang sommertøj tror jeg at han får et sæt undertøj inden under i år, og er det rigtig varm, får han lov til at løbe rundt i det herhjemme. Og ellers en t-shirt istedet for undertrøje. Skal lige sige at han er et meget varm barn. 

Det er hans første sommer som tumling, så jeg kan pt kun gisne om hvordan vi regner med at gøre. 

Anmeld

29. april 2012

Nea85

Janni. skriver:

Jeg så også nogle i H&M i dag, men de har bredere stropper end dem fra Petit Bateau, som minder meget om en stropbluse

Nej, der er ikke andet for end at prøve sig frem. Måske kan jeg også prøve at spørge hvad de synes er bedst i vuggestuen..

Anmeld

29. april 2012

Silas&Mille

Vi har lige fundet bodyer uden ærmer i Bilka til 20kr stykket. De er i samme kvalitet som de kortærmede de nogle gange har til 12,50 per styk.

Sidste sommer var Silas kun ½ år gammel (fra januar 2011), så han havde en body inden under hans t-shirts. Hvad vi gør i år, afhænger nok af hvor varmt det bliver.

Anmeld

29. april 2012

Nea85

Silas&Mille skriver:

Vi har lige fundet bodyer uden ærmer i Bilka til 20kr stykket. De er i samme kvalitet som de kortærmede de nogle gange har til 12,50 per styk.

Sidste sommer var Silas kun ½ år gammel (fra januar 2011), så han havde en body inden under hans t-shirts. Hvad vi gør i år, afhænger nok af hvor varmt det bliver.

Ja, jeg tænker også at det giver sig selv, når sommeren kommer

Men det er altid svært med børnenes påklædning, for man vil jo hverken have at de fryser eller har det for varmt..

Anmeld

29. april 2012

SukkerDronning

Janni. skriver:

Med tynde stropper? Eller ca. 2 cm tykke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.