bruger dit barn sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

isabellasmor

Vores datter har aldrig brugt sut  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

LinLin

Adam bruger sut og David gjorde indtil han var 2 ½ år :-)

Jeg kender nu mange små børn der ikke bruger sut ;-)

Anmeld

29. april 2012

Rødhætte

Nolle skriver:

Når vi fortæller folk vores søn stoppet fra den ene dag til den anden med at bruge sut da han ca 5 mdr. så kommer det som et lille chok. 
Han ville overhovdet ikke have den. Han er den enste jeg kender som ikke bruger det, så ville bare lige høre om der andre.

Men I skal svare ja - hvis H*N bruger den osse til at sove på, ovs.

Håber I ville afligge en stemme,

Ja det gør han. Er faktisk glad for at han vil bruge den. Den hjælper i mange situationer.. Så må vi tage kampen op senere når han skal afvendes

Anmeld

29. april 2012

MomInTheMaking

Nolle skriver:

Når vi fortæller folk vores søn stoppet fra den ene dag til den anden med at bruge sut da han ca 5 mdr. så kommer det som et lille chok. 
Han ville overhovdet ikke have den. Han er den enste jeg kender som ikke bruger det, så ville bare lige høre om der andre.

Nej, min datter bruger ikke sut og har aldrig gjort det. Det var til at starte med et bevidst valg fra vores side, da vi synes vi burde kunne få hende til at sove eller trøstes på andre måder end at bruge sut.

Det har til tider været rigtig hårdt, fordi det nok ville have været nemmere at kunne give hende en sut i ny og næ.

For nylig fandt vi en sut fra en af de "gratis pakker" man kan få og gav hende den for sjov, så nu er den en del af legetøjet, den kan absolut IKKE bruges hverken til at trøste eller falde i søvn med, MEN hun synes den er rigtig sjov at tygge i.

Anmeld

29. april 2012

chael

Alle mine 3 unger bruger og har brugt sut

De 2 store gør ikke mere, men den lille på 7 mdr gør

Anmeld

29. april 2012

Jonatansmor

Jeps, har altid gjort det. Hans favorit er den med mis på

Får den når han skal sove og afleverer den i skålen når han er vågnet

Anmeld

29. april 2012

fif

Hejsa

vores pige, har ALDRIG brugt sut, det ville hun bestemt ikk..

Der var så en periode hvor hn brugte sin tommelfinger, og sutteflasken gad hun heller ik, før hun blev lidt ældre..

Det er joo både en fordel og en ulempe at de bruger sut

Anmeld

29. april 2012

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Ja det gør han. Er faktisk glad for at han vil bruge den. Den hjælper i mange situationer.. Så må vi tage kampen op senere når han skal afvendes

Enig! Livet er én lang afvænning som vi blev enige om, da vi gav ham den som 4 dage gammel! 

Anmeld

29. april 2012

Fam. Madsen

Nolle skriver:

Jeg kan både svare ja og nej

min ælste søn har aldrig brugt sut, han ville bare ikke tage den og når han gjor var han næste ved og brække sig af den.

der imod min yngste søn kan ikke undvære sin sut. jeg forsøger dog kun og bruge den når han skal sove. men det er svært for han er ved og få kindtænder

Anmeld

29. april 2012

MortilCilas

Min søn gør, mest når han er træt, skal sove, eller er ked af det

En af mine veninders søn, bruger kun sut når han skal sove.

Og min søns farbror ville ikke have sut, da han var lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.