Hvornår er tænderne for længe undervejs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2012

RiUL

Hej piger
Min Oliver på 7 mdr har haft tre tænder i undermunden undervejs i 3 uger, og alle tre tænder er kun kommet halvt op - lidt som om det er gået i stå.
Han har ondt, piver og bider i sine fingre, i tand nr 3 er der sådan rødt rundt om tanden.
Hvornår er tænderne for længe undervejs? Og er det normalt at det går så langsomt? Synes det er så synd han har så ondt, har prøvet alle de der gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hej piger
Min Oliver på 7 mdr har haft tre tænder i undermunden undervejs i 3 uger, og alle tre tænder er kun kommet halvt op - lidt som om det er gået i stå.
Han har ondt, piver og bider i sine fingre, i tand nr 3 er der sådan rødt rundt om tanden.
Hvornår er tænderne for længe undervejs? Og er det normalt at det går så langsomt? Synes det er så synd han har så ondt, har prøvet alle de der gode råd

Hej smukke

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men jeg ville lige oppe den for dig. Benjamin har også 3 tænder undervejs som har været ved at bryde frem i en måned nu  Jeg forstår ikke rigtigt hvor de bliver af hehe. De 3 første kom meget hurtigt op.

Anmeld

3. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Hej smukke

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men jeg ville lige oppe den for dig. Benjamin har også 3 tænder undervejs som har været ved at bryde frem i en måned nu  Jeg forstår ikke rigtigt hvor de bliver af hehe. De 3 første kom meget hurtigt op.

Tak smukke
Det er da utroligt med de tænder Jeg tror Oliver er ved at få de to foran i overmunden, og om aftenen er han godt nok "træls", og han sover SÅ dårligt om natten - vågner op og piver, har jeg aldrig oplevet før.
Men synes det er underligt at de tre første tænder er gået i stå halvvejs

Anmeld

3. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Tak smukke
Det er da utroligt med de tænder Jeg tror Oliver er ved at få de to foran i overmunden, og om aftenen er han godt nok "træls", og han sover SÅ dårligt om natten - vågner op og piver, har jeg aldrig oplevet før.
Men synes det er underligt at de tre første tænder er gået i stå halvvejs

Ja jeg forstår det heller ikke! Benjamin var også rigtig pjevset og ked af det - bed i alt og i den dur. Og så stoppede det og tænderne er stadig ikke fremme. 

Jeg håber han snart sover godt igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.