Tøj dilemma! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Sifling

Hej i skønne Damer
Vi står og skal til konfirmation ved min bror på fredag, og så er det store dilemma jo, HVAD SKAL BABY HAVE PÅ ?? Jeg har jo selvfølgelig fundet 2 sæt, så nu kan jeg slet ikke vælge, så kunne være rart lige at høre hvad i andre syntes
På forhån tak for svar
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Dinsen

Kan godt forstå det er svært at vælge imellem 

Men jeg hælder nok  mest til nr. 1 

Ingen tvivl han bliver en lækker mås li meget hvilket sæt han får på 

Anmeld

29. april 2012

Mor-til-asta-09

Sifling skriver:

Hej i skønne Damer
Vi står og skal til konfirmation ved min bror på fredag, og så er det store dilemma jo, HVAD SKAL BABY HAVE PÅ ?? Jeg har jo selvfølgelig fundet 2 sæt, så nu kan jeg slet ikke vælge, så kunne være rart lige at høre hvad i andre syntes
På forhån tak for svar

Jeg har valgt billed 1, super sødt

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

Sifling skriver:

Hej i skønne Damer
På forhån tak for svar

Uh jeg kan godt forstå at du ikke kan vælge! Det har jeg også svært ved, men allievel er jeg mest til sæt 1 

Anmeld

29. april 2012

PernilleogLouis

Sæt 1 - er ikke så vild med buskerne i sæt 2

Anmeld

29. april 2012

roenlund

jeg siger sæt nr et men kun fordi jeg ik kan lide bukserne til nr 2, overdelen i toeren er også rigtig fed.

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Sifling skriver:

Hej i skønne Damer
På forhån tak for svar

Sæt 1. 

Men er helt vild med bukserne i sæt 2. 

Anmeld

29. april 2012

ønskebørn74

Sifling skriver:

Hej i skønne Damer
På forhån tak for svar

helt klart nr. 1 er ikke vild med nr. 2 og slet ikke bukserne..

men nr. 1 er et mega fedt sæt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.