Landlord eller Rema 1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.282 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2012

HeidiØ

Så vidt jeg kan se på vores bleer, er der åbenbart både Rema 1000 og landlord - vi er lige skiftet over til dem fra libero. Min kæreste havde købt landlord.. og nu idag kommer jeg hjem med (hvad jeg troede var det samme) Rema 1000's ..

Hmm, er der forskel? Hvilke er bedst? Ellers vil jeg da gå ned og bytte. Opdagede det kun fordi de ik har samme motiv, hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Så vidt jeg kan se på vores bleer, er der åbenbart både Rema 1000 og landlord - vi er lige skiftet over til dem fra libero. Min kæreste havde købt landlord.. og nu idag kommer jeg hjem med (hvad jeg troede var det samme) Rema 1000's ..

Hmm, er der forskel? Hvilke er bedst? Ellers vil jeg da gå ned og bytte. Opdagede det kun fordi de ik har samme motiv, hehe!

Det er de samme - de har bare fået nyt navn. De hedder rema 1000 nu - Landlord er den gamle udgave Men de samme

Anmeld

29. april 2012

132319

Hov, jeg stemte forkert -Skulle have stemt at de har samme virkning.

De har blot skiftet navn til Rema1000, lige som alle de andre Landlord produkter.

Bedre ble, finder du i øvrigt ikke 

Anmeld

29. april 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Det er de samme - de har bare fået nyt navn. De hedder rema 1000 nu - Landlord er den gamle udgave Men de samme

Nå for faen Ej skide godt, så er vi tilfredse

Anmeld

29. april 2012

HeidiØ

132319 skriver:

Hov, jeg stemte forkert -Skulle have stemt at de har samme virkning.

De har blot skiftet navn til Rema1000, lige som alle de andre Landlord produkter.

Bedre ble, finder du i øvrigt ikke 

Nå for faen Ej skide godt, så er vi tilfredse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.