Hjælp til barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Muzs

Vi fik i 2010 en skøn dreng og vi vil nu gerne have et mere.

Vi har fryseæg som vi snart skal prøve med, men jeg tør ikke helt tro på at det lykkedes.

Derfor er mit spørgsmål og nogle har fået hjælp til barn nr 2 fra det offentlige og hvor meget i har betalt for det, eller om man kun kan få hjælp ved det private

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

pussekat

Muzs skriver:

Vi fik i 2010 en skøn dreng og vi vil nu gerne have et mere.

Vi har fryseæg som vi snart skal prøve med, men jeg tør ikke helt tro på at det lykkedes.

Derfor er mit spørgsmål og nogle har fået hjælp til barn nr 2 fra det offentlige og hvor meget i har betalt for det, eller om man kun kan få hjælp ved det private

hejsa

du kan ikke få hjælp til barn nr 2 i det offentlige du kan kun tage dig / jer  fryseæg og vis det ikke lykke skal i selv ud og betalt for det på det privat

Anmeld

29. april 2012

kbh-tøs

Se det troede jeg også....

Men vi får gratis lagt æg op, dog skal vi igen betale for medicin. Der var et eller andet, som gjorde, at vi kunne få hjælp anden gang. Så prøv lige at høre ad, inden I søger det private.

Anmeld

29. april 2012

Nessie

Fryseæg er stadig gratis, kun medicinen I selv skal betale for.

Men ved barn 2, skal I desværre selv betale, og det er rimeligt dyrt.

Jeg mener der er nogle lidt andre reglerved inseminering

Anmeld

30. april 2012

ønskebørn74

kbh-tøs skriver:

Se det troede jeg også....

Men vi får gratis lagt æg op, dog skal vi igen betale for medicin. Der var et eller andet, som gjorde, at vi kunne få hjælp anden gang. Så prøv lige at høre ad, inden I søger det private.

ryseæg der er gemt ligger de op.. men ingen ny stimulation..

Anmeld

30. april 2012

Muzs

Nessie skriver:

Fryseæg er stadig gratis, kun medicinen I selv skal betale for.

Men ved barn 2, skal I desværre selv betale, og det er rimeligt dyrt.

Jeg mener der er nogle lidt andre reglerved inseminering

Ja jeg har set at prisen ligger på en 30-40.000 kr. Men jeg har nemlig også hørt om nogle som har fået hjælp til barn 2 på sygehuset og kun skulle betale for medicinen

Anmeld

30. april 2012

smlmea

Fryseæg ligge op gratid,men du kan ikke få mere behandling i det offentlige,og er der nogle der påstår det,er de fulde af løgn.

Du skal i det private,hvor IUI er gratis  hvis i begge har en henvisning.

IVF koster et sted mellem 9500-40.000 kr alt efter hvor man går henne,og om man køber enkel forsøg,eller en pakkeløsning med 3 forsøg i.

Anmeld

30. april 2012

Nessie

Ja jeg har set at prisen ligger på en 30-40.000 kr. Men jeg har nemlig også hørt om nogle som har fået hjælp til barn 2 på sygehuset og kun skulle betale for medicinen

Der må have været nogle meget specielle omstændigheder, for ved IVF og ICSI kan man normalt kun få hjælp til 1 barn.

Mon ikke det har været med fryseæg til barn 2, for så koster det ikke noget, udover medicinen

Anmeld

1. maj 2012

Muzs

Nessie skriver:

Der må have været nogle meget specielle omstændigheder, for ved IVF og ICSI kan man normalt kun få hjælp til 1 barn.

Mon ikke det har været med fryseæg til barn 2, for så koster det ikke noget, udover medicinen

Det er meget muligt du har ret. 

Nu venter vi ihvertfald på hvad de siger når vi kommer derop og skal bruge vores fryseæg

Anmeld

1. maj 2012

kbh-tøs

Det er rigtigt at hvis man skal have lavet ICSI eller IVF, så skal du i det private, men ved fryseæg, er der ingen kvaler..... det offentlige betaler

Der er jo hverken ægudtagning og befrugtning, som er det der koster.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.