når gnisten er væk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

MelikkazMoar

Metteris skriver:

Min erfaring er også at det bestemt svinger rigtig meget. 

Nogle gange synes jeg det bedste er ikke at presse på. At lave ting uden hinanden og se at man savner hinanden.

Måske lave noget alene, fx se en film alene, gå en tur, meditere eller tænde en masse lys og læse en god bog. Man kan selvfølgelig tænke at det da ikke hjælper på gnisten, men hvis man er mere i balance og fred med sig selv, så synes jeg man ser meget mere klart og kan gennemskue hvad det er som mangler.  
Og anbefal din partner at gøre det samme. Prøv at finde jer selv, hver for sig, så I kan finde sammen igen  

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

ønskebørn74

MelikkazMoar skriver:

hvordan finder man dn så igen  ?

Manden meldte ud inden weekenden at han ikke kunne føle den gnist der mere, vi har nu ikke været sammen hele weekenden, man har hat sagt han vil forsøge at finde den frem..

hvad kan jeg gøre for at hjælpe ?

lav en lækker middag til jer.. køb lidt frækt undertøj og spis dessert i det.. se om ikke det kan inspirere lidt..

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

ønskebarn74 skriver:

lav en lækker middag til jer.. køb lidt frækt undertøj og spis dessert i det.. se om ikke det kan inspirere lidt..

han er ikke til sex og erotiske undertoner overhoved..

er prøvet..

de sidste 2½ år har vi haft sex for min skyld / min tilfredsstilles skyld..

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

MelikkazMoar skriver:

er prøvet..

ej øv søde.. det er jeg godt nok ked af at høre..

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

ønskebarn74 skriver:

ej øv søde.. det er jeg godt nok ked af at høre..

ja det svært. og hårdt..
pt er det sådan vi ikke er kærester  men blot er sammen fordi vi bor sammen..

Anmeld

6. maj 2012

modesty

MelikkazMoar skriver:

er prøvet..

Jeg havde tænkt mig at skrive at det er meget normalt at sexlysten har nedture når man har en lille baby, er konstant træt o.s.v.. men altså... Han har ikke haft lyst til dig i et lille års tid inden I fik barn sammen? Og det er to et halvt år siden og først nu vil du/I gøre noget ved det?

Det er godt nok lang tid at gå uden at gøre noget ved det. Så det vil kræve en seriøs indsats, og det vil nok aldrig blive rigtig godt igen.

Jeg vil anbefale jer at finde en god parterapeut/sexolog. Men I skal begge være indstillet på at I VIL få det til at fungere igen.

Pøj pøj med det. 

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

modesty skriver:

Jeg havde tænkt mig at skrive at det er meget normalt at sexlysten har nedture når man har en lille baby, er konstant træt o.s.v.. men altså... Han har ikke haft lyst til dig i et lille års tid inden I fik barn sammen? Og det er to et halvt år siden og først nu vil du/I gøre noget ved det?

Det er godt nok lang tid at gå uden at gøre noget ved det. Så det vil kræve en seriøs indsats, og det vil nok aldrig blive rigtig godt igen.

Jeg vil anbefale jer at finde en god parterapeut/sexolog. Men I skal begge være indstillet på at I VIL få det til at fungere igen.

Pøj pøj med det. 

det er så svært .. det er blevet til daglige skænderier og mundhuggerier.. så lige nu er vi desværre indstillet på der ikke kan gøres noget

Anmeld

6. maj 2012

modesty

det er så svært .. det er blevet til daglige skænderier og mundhuggerier.. så lige nu er vi desværre indstillet på der ikke kan gøres noget

Okay, men... du starter jo tråden med at spørge om folk har gode råd og du siger at din mand gerne vil arbejde for det? Hvad er pointen med at være sammen hvis I bare har givet op? Bliver I sammen for jeres datters skyld?

Det er ikke for at bebrejde dig at jeg skriver sådan, det undrer mig bare.

Herhjemme er sexlivet også et stort problem. Men vi snakker om det, og vil meget gerne arbejde på det. Jeg tror aldrig at det bliver rigtig godt, men jeg ved at det ender med at vi går fra hinanden hvis ikke vi gør vores bedste for at ændre på situationen. Og det er der ingen af os der vil. Vi elsker hinanden meget højt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.