Update på frisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Miss BananaHammock

Vil bare lige vise hvad det blev til - Det er svært at se fordi jeg har ikke gjort noget ved det idag efter badet. Det er jo søndag

Men det er blevet kort kort kort synes jeg. også lidt længere foran end bagpå. Har fået mange kommentar om at jeg ser ældre ud end før. Det ved jeg ikke om jeg tager som et kompliment hehe

Men ja, skal lige vende mig til det. Men er allerede super glad for det! Tak for hjælpen piger!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Vil bare lige vise hvad det blev til - Det er svært at se fordi jeg har ikke gjort noget ved det idag efter badet. Det er jo søndag

Men det er blevet kort kort kort synes jeg. også lidt længere foran end bagpå. Har fået mange kommentar om at jeg ser ældre ud end før. Det ved jeg ikke om jeg tager som et kompliment hehe

Men ja, skal lige vende mig til det. Men er allerede super glad for det! Tak for hjælpen piger!

Det klæder dig rigtig godt

Anmeld

29. april 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Det klæder dig rigtig godt

Tak!

Anmeld

29. april 2012

HeidiØ

Super fint!!

Anmeld

29. april 2012

Miss BananaHammock

HeidiØ skriver:

Super fint!!

Tak

Anmeld

29. april 2012

B&J

det ser super godt ud til dig

Anmeld

29. april 2012

Miss BananaHammock

B&J skriver:

det ser super godt ud til dig

Tak

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fint. Godt valgt! Vh stine

Anmeld

30. april 2012

ønskebørn74

synes du ser dejlig ud med det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.