PCO-piger: Hvad måtte I igennem af behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. april 2012

SRP

Hej piger.

Hvor meget har I måtte igennem for at blive gravide? Hvilken behandling? Hvordan har forløbet i det hele taget været? Jeg er i gang med 3. forsøg pergotime og hjemmerul, men tror virkelig ikke det lykkes for os på den måde Ville bare ønske det var min tur denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Camillos

SRP skriver:

Hej piger.

Hvor meget har I måtte igennem for at blive gravide? Hvilken behandling? Hvordan har forløbet i det hele taget været? Jeg er i gang med 3. forsøg pergotime og hjemmerul, men tror virkelig ikke det lykkes for os på den måde Ville bare ønske det var min tur denne gang.

kæresten har god sædkvalitet i den her sammenhæng.. ellers var det et vægttab på 12 kg, ved ikke om du er normal vægtig? og behandling med metformin? 

håber da snart det lykkes for jer.. 

Anmeld

29. april 2012

SRP

Jeg er normalvægtig og i behandling med metformin. Desværre har det ikke været nok Min kærested sæd er fin så det undrer os lidt der intet sker.

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

Her måtte jeg lægge kosten om (er normalvægtig), tage metformin og så have Ovitrelle, da der var et æg klar. Tror jeg har været heldig, at der ikke skulle mere til. Efter ½ år med metformin var jeg gravid.

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

SRP skriver:

Jeg er normalvægtig og i behandling med metformin. Desværre har det ikke været nok Min kærested sæd er fin så det undrer os lidt der intet sker.

Men "klækker" du selv dine æg? det gjorde jeg nemlig ikke

Anmeld

29. april 2012

SRP

Jeg får også ovitrelle, så der burde med sikkerhed være ægløsning hver gang. Det håber jeg i hvert fald.

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

SRP skriver:

Jeg får også ovitrelle, så der burde med sikkerhed være ægløsning hver gang. Det håber jeg i hvert fald.

Ja det burde der Hvor længe har I prøvet med Ovitrelle? Bliver du scannet inden hvert sprøjt?

Anmeld

29. april 2012

SRP

Det er 3. forsøg med hormoner Men har prøvet 8-9 mdr. i alt. Jeg bliver scannet hver gang og der er alt som det skal være, men det lykkes åbenbart ikke

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

SRP skriver:

Det er 3. forsøg med hormoner Men har prøvet 8-9 mdr. i alt. Jeg bliver scannet hver gang og der er alt som det skal være, men det lykkes åbenbart ikke

er di kæreste blevet tjekket?

Anmeld

29. april 2012

SRP

Ja det er han og alt er super hos ham, så det er altid noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.