LotteN skriver:
Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre mere.. Inden vi gik over til sommertid havde vi en datter der lagde sig ti lat sove af sig selv inden for et kvarter....
Nu kan vi slet ikke få hende til at sove.
Hun bliver puttet kl 20 og sover først efter 1/2 -1 time efter... og ja, hertil aften er hun stadigvæk ikke faldet i søvn endnu...
HVad sker der med min lille prinsesse???
Hejsa

Jeg kan ikke give gode råd, da vi ikke har problemer. Men jeg tror bare det er et spm om tid før hun vender sig til det. Er der mørklægnings gardiner der hvor hun bliver puttet??
Milla-Victoria har den sidste måned sovet i den ene side af min dobbeltseng. Den er skubbet helt op af væggen, og ligger lige til et vindue, hvor der ikke er gardiner.
Men når hun bliver puttet, ved hun udemærket at hun skal sove, så hun biver liggende. Jeg er inde og tjekke flere gange. Og ofte ligger hun vågen i en times tid inden hun falder i søvn. Men hun ligger bare stille og roligt under dynen uden at kravle ned af sengen (hvilket hun sagtens kan).
Det har faktisk ikke krævet noget tid hvor hun skulle vende sig til at blive liggende. (hvilket jeg synes er lidt fantastisk.... lidt stolt har man jo lov at være

..... )
Men held og lykke med det.
Knus Pernille
Anmeld