menstrution efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2012

zmily

jeg fik tvillinger i august 2010.  en født normalt og den anden ved akut kejsersnit.

siden da har jeg ved menstrution haft ondt på en helt anden måde end jeg havde før jeg blev gravid.
det gør ondt stort set lige over mit ar efter kejsersnittet og så lidt rundt om.  hvis jeg hoster - og det gør jeg lige nu for jeg er forkølet, gør det sindsygt ondt i maven og det føles bare som om det hele nærmest springer op igen.  det er svært at rejse mig op fra seng, stol, sofa uden at det gør ondt.
er det meget normalt - nogen der måske har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Maja_4000

Jeg fik pks i december 2010 og oplever ikke noget af det du beskriver  Det føles stadig som om min mave "sover" fra navlen og ned til arret .. Men det er ret normalt Synes du skal prøve at snakke med din læge om det 

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

zmily skriver:

jeg fik tvillinger i august 2010.  en født normalt og den anden ved akut kejsersnit.

siden da har jeg ved menstrution haft ondt på en helt anden måde end jeg havde før jeg blev gravid.
det gør ondt stort set lige over mit ar efter kejsersnittet og så lidt rundt om.  hvis jeg hoster - og det gør jeg lige nu for jeg er forkølet, gør det sindsygt ondt i maven og det føles bare som om det hele nærmest springer op igen.  det er svært at rejse mig op fra seng, stol, sofa uden at det gør ondt.
er det meget normalt - nogen der måske har prøvet noget lignende?

Jeg fik et AKS i okt. 2010 og jeg oplever heller ikke det som du beskriver. Jeg syntes du skal ringe en tur til lægen og få det undersøgt 

Anmeld

29. april 2012

prettybutterfly

Fik pks dec 2009, og det gjorde LÆNGE ondt efterfølgende, især ved hoste og lign. Stadigvæk nu bliver områdedet omkring aret meget hurtigt irritabelt, nærmest bare ved at køre en finger henover det. Møg irriterende! Håber virkelig ik jeg behøver ks igen ved næste fødsel, men det vil tiden vise. Men IK sjovt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.