hjælp lige en gang piger :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

jeg har de sidste to dage haft ondt i begge sider i maven længst nede mod under livet (mest i venstre) det er som niv og jag.
er det ikke æggestokkene der sidder der?
det passer med at jeg havde æl for to dage siden... Kan det være ægget jeg kan mærke der er blevet befrugtet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

jeg har de sidste to dage haft ondt i begge sider i maven længst nede mod under livet (mest i venstre) det er som niv og jag.
det passer med at jeg havde æl for to dage siden... Kan det være ægget jeg kan mærke der er blevet befrugtet

det kan være mandens sædceller der er voldsomme for at være den der kommer ind.. og dem der svømmer derop.. det har jeg kunnet mærke da vi var i IUI-H behandling..

Anmeld

29. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Havde du en positiv æl test for for to dage siden eller havde du æl? Æl kommer 12 til 48 timer efter positiv æl test, så hvis du testede positiv for æl kan det være din æl du mærker nu.

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Havde du en positiv æl test for for to dage siden eller havde du æl? Æl kommer 12 til 48 timer efter positiv æl test, så hvis du testede positiv for æl kan det være din æl du mærker nu.

jeg bruger ikke æl test

Anmeld

29. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

jeg bruger ikke æl test

Så ved du jo heller ikke om du har haft æl. De smerter du beskriver lyder som æl smerter. Dem fik jeg også i nogle dage under æl.

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Så ved du jo heller ikke om du har haft æl. De smerter du beskriver lyder som æl smerter. Dem fik jeg også i nogle dage under æl.

nej men ud fra beregning, går jeg ud fra det var der jeg havde æl. der var også det tykke hvide som man kan strække mellem fingerne

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

det kan være mandens sædceller der er voldsomme for at være den der kommer ind.. og dem der svømmer derop.. det har jeg kunnet mærke da vi var i IUI-H behandling..

håber håber håber, det er denne måned jeg er blevet gravid

Anmeld

29. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

nej men ud fra beregning, går jeg ud fra det var der jeg havde æl. der var også det tykke hvide som man kan strække mellem fingerne

Ud fra beregningen skulle jeg ha æl på 13. dagen, men det kunne altså svinge fra 11. dagen til 16. dagen. Beregninger er jo kun en gennemsnitlig udregning og den må du endelig ikke læne dig op af. Udflåd har også altid drillet mig. Kunne aldrig regne med skidtet .

Men jeg for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.