hvad har i til jeres 5årige MÅ JEG SE???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Christopher&Andreas

Christopher er nu 5år til sommer og skal have en ny seng da han får nyt værelse må jeg se jeres 5årige s senge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

dpb

Christopher er nu 5år til sommer og skal have en ny seng da han får nyt værelse må jeg se jeres 5årige s senge??

Andreas som netop er fyldt 5år har en flexa seng (90*200 i madras). Syntes det er et super koncept, omend en smule dyrt

Man kan nemlig bygge på som man ønsker efterhånden som man finder ud af at en halvhøj eller mellemhøj seng vil være sjovere... eller hvis man starter med en halvhøj, og det pludselig ikke passer ind så kan man lave den om til alm. seng Derudover kan man suplere med andet fra samme serie løbende som der bliver behov for det

Andreas fik dog sin seng omkring 2års alderen

Qnuz

Anmeld

9. maj 2012

Christopher&Andreas

dpb skriver:

Andreas som netop er fyldt 5år har en flexa seng (90*200 i madras). Syntes det er et super koncept, omend en smule dyrt

Man kan nemlig bygge på som man ønsker efterhånden som man finder ud af at en halvhøj eller mellemhøj seng vil være sjovere... eller hvis man starter med en halvhøj, og det pludselig ikke passer ind så kan man lave den om til alm. seng Derudover kan man suplere med andet fra samme serie løbende som der bliver behov for det

Andreas fik dog sin seng omkring 2års alderen

Qnuz

dem havde vi også overvejet de er super lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.