Hurtig hjælp ang tøjspørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Anonym trådstarter

Ska til konfirmation idag men er i tvivl om om jeg "må" ha en fin hvid bluse på??? Det er mIn eneste fine bluse men er der noget med at man ik må bære hvidt ligesom konfirmandinden???

Hjælæææælæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Anonym trådstarter

SLet ingen oppe til at hjælpe???

Anmeld

29. april 2012

SukkerDronning

Anonym skriver:

Ska til konfirmation idag men er i tvivl om om jeg "må" ha en fin hvid bluse på??? Det er mIn eneste fine bluse men er der noget med at man ik må bære hvidt ligesom konfirmandinden???

Hjælæææælæææælp

Jed ved ikke præcis hvad reglerne er.Men jeg bære ikke hvidt til konfirmationer.

Tænker, at hvis du vitterligt ikke har andre muligheder, kunne du vel mikse med noget farvet accessories? Så går det nok. Men det kommer også an på hvad du har på af, bukser/ nederdel. Bare det ikke er det hvide i blusen der står frem, i respekt overfor konfirmanden

Anmeld

29. april 2012

AnneL

Anonym skriver:

Hjælæææælæææælp

Tror kun denne " Emma Gad regel" gælder ved bryllupper hvor man ikke må være "smukkere" / lysere end bruden.

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hjælæææælæææælp

da jeg var til konfirmation sidste år var der en der havde en hvid silkeskjorte på med cowboy shorts indenunder og en sort habitjakke. Jeg syner ikke man tænkte over at skjorten var hvid. og jeg synes godt at du kan tillade dig det

Anmeld

29. april 2012

Maja_4000

Jeg ved ikke hvordan reglerne er .. Vi snakkede også om det i sidste weekend Der var vi til konfirmation og der var nogle som havde hvidt på .. Jeg ville dog prøve at undgå det .. Men hvis du ikke har andet , så tag det på

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

da jeg var til konfirmation sidste år var der en der havde en hvid silkeskjorte på med cowboy shorts indenunder og en sort habitjakke. Jeg syner ikke man tænkte over at skjorten var hvid. og jeg synes godt at du kan tillade dig det

Ej hvor pudsigt det er PRÆCIS hvad jeg skal ha på :-)

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ej hvor pudsigt det er PRÆCIS hvad jeg skal ha på :-)

ej hvor sjovt. Jeg synes hun så super smart og flot ud. Så go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.