Vildeste YES følelse i kroppen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. april 2012

TeamRocket

Jeg har lige givet vores naboer en opsang af den anden verden! Haha. Jeg fik simpelthen nok, og tror i ikke tabernar og kone så vælger at disse mig for hårdt da de er gået ind bag en lukket dør- hello, forstod i ikke hvor lydt jeg lige har forklaret her er? Damn- så sig dog i det mindste til mit fjæs at jeg er en smatfisse, hvad det så end er. Normalt er jeg så konfliktsky- men de har sku smadret vores forhave igår nat + været oppe og slås så slemt at politiet måtte komme og skille dem ad- og så den evig høje musik, både mig og ungerne ligger søvnløse pga deres lorte bas fra 19 aften til 06 morgen.. Og det er når de ikke holder fest- når der er fest forgår den nemlig lige ude foran vores hovededør hvor de råber og skriger og skræmmer vores børn(ja og faktisk også mig)!!  Men ikke mere- mor her har tænkt sig at klage bigtime nu! Vil ikke finde mig i deres pis og lort og løgnagtige undskyldninger om at det ikke er dem der larmer men folk der er brudt ind når de ikke er hjemme! FUCK NU AF!!  Jeg er ret stolt af mig selv. HAH! Og de havde bare ikke set det komme efter de 'truede' os til tavshed ved at hentyde de kunne finde på hvad som helst når de drikker. Mandag får boligforeningen hele historien. Bestyrelsesformanden er deres underbo og han hader dem også men kan jo ikke smide dem ud uden klager- som folk ikke tør indgive. Stakkels dem der får dem som nye naboer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

A&F

Sejt . Håber der bliver taget hånd om det, så I kan være trygge og sove godt

Anmeld

29. april 2012

Ma-lu

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.