@facebook.dk hvordan pokker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Mira0911

Nu loggede jeg lige på facebook fra computeren... Der popper så en meddelse op at jeg har en mail adresse som hedder Dorthemira@facebook.dk hvordan pokker kommer man ind på den og tjekker mails? 

Udover den mail, har jeg også en hotmail.com konto tilknyttet... 

Er der nogle som ved hvordan og hvorledes? Lige på det punkt der er jeg ikke en nørd... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Mira0911

28. april 2012

LilyMarleen

Mira0911 skriver:

Jeg tror ikke at man bruger den til mails, eller at man overhovedet kan logge ind på den. Formålet med den kender jeg ikke engang. Men jeg er ret overbevist om at den ikke rigtig har nogen betydning.

Anmeld

28. april 2012

LilyMarleen

LilyMarleen skriver:

Jeg tror ikke at man bruger den til mails, eller at man overhovedet kan logge ind på den. Formålet med den kender jeg ikke engang. Men jeg er ret overbevist om at den ikke rigtig har nogen betydning.

Jo.. Hvis du siger til folk at de kan sende dig en mail, og du så oplyser facebook mailen, så kommer "mailen" i dine facebook beskeder..

Anmeld

28. april 2012

Mira0911

LilyMarleen skriver:

Ja har sat og googlet lidt og finder faktisk ikke frem til noget... 

Anmeld

28. april 2012

Mira0911

LilyMarleen skriver:

Jo.. Hvis du siger til folk at de kan sende dig en mail, og du så oplyser facebook mailen, så kommer "mailen" i dine facebook beskeder..

Ah så det fungere på den måde... 

Anmeld

28. april 2012

LilyMarleen

Mira0911 skriver:

Ah så det fungere på den måde... 

Jepp :-) Det er i hvert fald det der står, inde på facebook, under konto indstillinger

Anmeld

28. april 2012

Mira0911

LilyMarleen skriver:

Jepp :-) Det er i hvert fald det der står, inde på facebook, under konto indstillinger

Jeg takker for hjælpen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.