En "tillykke-far" gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.461 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Annana89

Ja har i givet sårn en til jeres mand/kærreste/far til barnet på sygehuset efter fødslen?

Og hvis hvad gav i ham så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Isaac's mor

Annana89 skriver:

Ja har i givet sårn en til jeres mand/kærreste/far til barnet på sygehuset efter fødslen?

Og hvis hvad gav i ham så?

Altså jeg har ikk tænkt mig at gøre det

Men hvis nu.. Så kunne man gi f.eks noget til baby hvor der så står "I <3 DAD" eller noget i den stil, det kunne da være meget cute

Anmeld

29. april 2012

henh01

Jeg gav min mand et barn og han gav mig det selv samme Kan ikke se ideen i, at skulle give og modtage gaver.

Anmeld

29. april 2012

Annana89

Sophie.Hammershøy skriver:

Altså jeg har ikk tænkt mig at gøre det

Men hvis nu.. Så kunne man gi f.eks noget til baby hvor der så står "I <3 DAD" eller noget i den stil, det kunne da være meget cute

Jae havde jeg os tænk! Men så tænkte jeg også at det hurtigt var glemt så snart bebse vokser ud af det.

Tænkte lidt på at gi ham en zippo med noget personlig tekst eller billed. Han er ret vild med zippoer og de skulle jo kunne holde for evigt. Men sårn kommer også hurtigt til at koste og tænker at det bare skal være noget med betydning for den dag og det ikke behøver at koste en bondegård.

Anmeld

29. april 2012

Annana89

henh01 skriver:

Jeg gav min mand et barn og han gav mig det selv samme Kan ikke se ideen i, at skulle give og modtage gaver.

Det et også helt fair at ha det sårn, det kan jeg godt forstå. Men jeg sys nu ikke der er noget i vejen for at give hinanden en lille gave på sårn en stor dag;0) og der er heller ikke noget i vejen for at lade være, kan også sagtens være at det ender med jeg ikke køber noget til ham. Vil kun gi ham noget hvis jeg lige støder ind i det rigtige. Det var ikke meningen han bare skulle ha en gave for få noget

Anmeld

29. april 2012

henh01

Annana89 skriver:

Det et også helt fair at ha det sårn, det kan jeg godt forstå. Men jeg sys nu ikke der er noget i vejen for at give hinanden en lille gave på sårn en stor dag;0) og der er heller ikke noget i vejen for at lade være, kan også sagtens være at det ender med jeg ikke køber noget til ham. Vil kun gi ham noget hvis jeg lige støder ind i det rigtige. Det var ikke meningen han bare skulle ha en gave for få noget

du giver han vel den største gave af dem alle ved at føde hans barn?

Anmeld

29. april 2012

tithi

Jeg gav min kæreste lov til at bestemme vores søns navn vi kunne ikke blive enige, men 5-10 min efter jeg havde født sagde jeg til han at han måtte bestemme, og at det var min barselsgave til ham

Anmeld

29. april 2012

Annana89

henh01 skriver:

du giver han vel den største gave af dem alle ved at føde hans barn?

Helt sikkert!

Men nu har jeg altså lyst til at gi ham en lille ting han kan pakke ud os og det er der vel intetforkert i?!

Respekterer fuldstændig at man ikke giver noget! For nej det er bestemt ikkenødvendigt når man lige har ligget og født mandens barn

Anmeld

29. april 2012

Nadia&Daniel

henh01 skriver:

Anmeld

29. april 2012

Annana89

tithi skriver:

Jeg gav min kæreste lov til at bestemme vores søns navn vi kunne ikke blive enige, men 5-10 min efter jeg havde født sagde jeg til han at han måtte bestemme, og at det var min barselsgave til ham

Øjj det var en smuk ting!! Vi er dog allerede blevet enige om navnet, men det er et rigtig godt foreslag! Det er også en af de ting der ikke "koster" noget fysisk men psykisk er det jo en meget "dyr" gave at gi. 

Super smukt foreslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.