Nogen der er gode til at søge på dba, qxl osv? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. april 2012

lycly

Og som gider hjælpe mig med at lede efter en altanbarnevogn? Synes de er så uoverskuelige de der hjemmeside og er slet ikke vant til at bruge dem

Hvis nogen vil hjælpe, så må prisen gerne være 300-400 kroner og den skal befinde sig i Københavnsområdet - og have langt liggemål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Kongmulle

LunaLykke skriver:

Og som gider hjælpe mig med at lede efter en altanbarnevogn? Synes de er så uoverskuelige de der hjemmeside og er slet ikke vant til at bruge dem

Hvis nogen vil hjælpe, så må prisen gerne være 300-400 kroner og den skal befinde sig i Københavnsområdet - og have langt liggemål

Jeg har en basson Grande der er perfekt til formålet. Den kan du få for 150 kr hvis det er.

Anmeld

28. april 2012

lycly

Kongmulle skriver:

Jeg har en basson Grande der er perfekt til formålet. Den kan du få for 150 kr hvis det er.

I København eller deromkring?

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

LunaLykke skriver:

I København eller deromkring?

Nej, vi bor i korsør,men jeg kan komme med den til dig hvis det er

Anmeld

28. april 2012

Malli

Hejsa,

sætter lige et link ind fra DBA, hvor jeg har søgt efter de kriterier du havde.  Så kan du jo selv bladre i siderne, og se om der kunne være noget. Hvis du har yderlgiere brug for hjælp, så sig bare til. 

Anmeld

28. april 2012

lycly

Kongmulle skriver:

Nej, vi bor i korsør,men jeg kan komme med den til dig hvis det er

Det lyder da bare super godt! Er den i ok stand, altså ikke jordslået eller noget? Spørger fordi en fra min mødregruppe købte en på dba og da hun kom hjem med den, så hun den var jordslået - sælger havde ikke lagt mærke til det

(Send meget gerne billede til mig)

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

LunaLykke skriver:

Det lyder da bare super godt! Er den i ok stand, altså ikke jordslået eller noget? Spørger fordi en fra min mødregruppe købte en på dba og da hun kom hjem med den, så hun den var jordslået - sælger havde ikke lagt mærke til det

(Send meget gerne billede til mig)

Nej den er indenfor. Den er falmet og har et hul i betrækket, men ingen mug eller noget

Anmeld

28. april 2012

lycly

Malli skriver:

Hejsa,

sætter lige et link ind fra DBA, hvor jeg har søgt efter de kriterier du havde.  Så kan du jo selv bladre i siderne, og se om der kunne være noget. Hvis du har yderlgiere brug for hjælp, så sig bare til. 

Det er bare i orden, tak

Anmeld

28. april 2012

lycly

Kongmulle skriver:

Nej den er indenfor. Den er falmet og har et hul i betrækket, men ingen mug eller noget

Alletiders - vil du sende et billede til min mail luna_lykke@hotmail.com

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

LunaLykke skriver:

Alletiders - vil du sende et billede til min mail luna_lykke@hotmail.com

Ja selvfølgelig. Blir i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.