Ung pige i huset søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.868 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2012

jessiedutter

håber der er nogen derude, der kan hjælpe mig med at finde en sød pige, der kan hjælpe os, når vores lige familie på 3 pludselig bliver udvidet med 2 til efteråret????

Vi søger en pige i alderen 18-24, der har mod på tvillinger og er glad for dyr. Er ikke ryger og har kørekort.

Vi har brug for hjælp til børnene, det huslige, pasning af heste, geder, hund og kat.

Kan tilbyde eget værelse, bil til rådighed samt fleksibel arbdejdstid.

Vi bor i 8700 Horsens.

MVH
Mille 22294034

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

L&V

jessiedutter skriver:

håber der er nogen derude, der kan hjælpe mig med at finde en sød pige, der kan hjælpe os, når vores lige familie på 3 pludselig bliver udvidet med 2 til efteråret????

Vi søger en pige i alderen 18-24, der har mod på tvillinger og er glad for dyr. Er ikke ryger og har kørekort.

Vi har brug for hjælp til børnene, det huslige, pasning af heste, geder, hund og kat.

Vi bor i 8700 Horsens.

MVH
Mille 22294034

Bare til info så er det ikke en ung pige i huset i ska ha men en au pair for ung pige i huset må ikke deltage i husligt arbejde kun børnepasning også er der hvis ikke tilskud til dem

Anmeld

5. maj 2012

jessiedutter

Aha jamen det er da den slags arbejde de selv søger på diverse hjemmesider, altså ikke kun at passe børn.

Og ung pige i huset er jo bare den danske måde at skrive Au pair på?

Og vi ønsker netop ikke en fra udlandet...

Anmeld

5. maj 2012

L&V

jessiedutter skriver:

Aha jamen det er da den slags arbejde de selv søger på diverse hjemmesider, altså ikke kun at passe børn.

Og ung pige i huset er jo bare den danske måde at skrive Au pair på?

Og vi ønsker netop ikke en fra udlandet...

Nej det er ikke det samme, en Au pair er en man har til at bo hos sig, som må tage del i al husholdning hvor en ung pige i huset er en der kommer hjem til jer og passer jeres børn i et tidsrum og tager derefter hjem Man kan også godt få en dansk au pair

Anmeld

5. maj 2012

FrkT

Månsson skriver:

Bare til info så er det ikke en ung pige i huset i ska ha men en au pair for ung pige i huset må ikke deltage i husligt arbejde kun børnepasning også er der hvis ikke tilskud til dem

Det er vist noget forskelligt hvordan det er, så... for jeg har været ansat tre gange som ung pige i huset, hvor jeg alle stederne boede hos familierne og passede børn OG deltog i rengøring, madlavning m.m., og det var i tre forskellige landsdele (København, Aalborg og Silkeborg)..... og der blev jeg ansat som ung pige i huset hos familierne igennem fritvalgsordningen.... 

Så ts kan sagtens få en ung pige i huset som deltager i andet end børnepasning.....

Anmeld

5. maj 2012

L&V

FrkT skriver:

Det er vist noget forskelligt hvordan det er, så... for jeg har været ansat tre gange som ung pige i huset, hvor jeg alle stederne boede hos familierne og passede børn OG deltog i rengøring, madlavning m.m., og det var i tre forskellige landsdele (København, Aalborg og Silkeborg)..... og der blev jeg ansat som ung pige i huset hos familierne igennem fritvalgsordningen.... 

Så ts kan sagtens få en ung pige i huset som deltager i andet end børnepasning.....

Det må man bare ikke ifølge grundkontrakten som gælder for fritvaldsordningen men at der så er nogle der går ind og gør det er en anden ting

Anmeld

5. maj 2012

TNBC

FrkT skriver:

jeg har vaeret det samme, men var ansat som boernepasser ikke ung pige i huset.
Hvis en ung pige ikke maa deltage i husarbejde, tror jeg at der er mange der er ulovlige, for det er faktisk for det meste det familie soeger, naar de leder ikke efter hjaelp, ikke boernepasning.

Anmeld

5. maj 2012

TNBC

jessiedutter skriver:

Vi bor i 8700 Horsens.

MVH
Mille 22294034

jeg ville gerne have hjulpet, hvis jeg havde haft koerekort og boede i Jylland, da jeg passer tvillinger lige nu(de bliver 6maaneder paa mandag) og skal vaere her til August.

Lav en annonce inde paa ung-i-huset.dk

der fandt jeg min familie(i italien) men der er ogsaa masser der leder efter arbejde i danmark

Anmeld

5. maj 2012

annec

jessiedutter skriver:

Vi bor i 8700 Horsens.

MVH
Mille 22294034

Hvor meget skal man være der? Hvilken kl? 

Anmeld

10. maj 2012

jessiedutter

Uha det var ikke for at starte en debat

Men vi skal have en der bor her, altså hvad jeg kalder en unge pige i huset og ikke en barnepige.

Vi skal bruge en til omkring september.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.