For lækker til love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Carina1977

Nogen herinde der ser det? Jeg synes det er nogle overdrevne krav nogen af dem har....og jeg tænker...findes der virkelig en mand, der er præcis som de vil ha dem?? 

Der er f.eks. en, der kun vil ha en mand, der har en dyr bil, en som tjener overdrevent meget, og skal bruge en stor del af hans indtægt på at købe ting til hende. Jeg plejer ikke at dømme.....men jeg kan ikke lade være med at tænke forkælet hver gang jeg ser hende hæhæ  Hvorfor er det ikke hende, der skal købe dyre gaver til ham?  Og så sidder hun på dates og siger det direkte til fyrene. Man kan da sige en ting om hende....hun er da ærlig hehe 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg man skal passe på med hvor mange krav til en mand man har. Man skal selvfølgelig ikke nøjes med, men jeg synes også man skal være realistisk.

Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

132319

De er alle sammen helt vildt overdrevede og jeg tror (og håber) at TV3 har bedt dem om at overspille. God TV, TROR de men det har virkelig haft modsat effekt! 

Den eneste der er til at holde ud at se på, er Gustav fordi han bare er så underholdende på den sjove måde

Anmeld

28. april 2012

Guldimaven

Jamen jeg er helt enig med dig! Jeg sidder så og bliver direkte irriteret over lige præcis hende, jeg kan slet ikke klare hende.  Håber sådan at en af de mænd hun sviner, en dag siger noget lort igen..

Anmeld

28. april 2012

.....

Jeg har ikke set de nye afsnit endnu . Men generalt har de altid for strenge krav synes jeg. Jeg har også krav og ting jeg ønsker at en mand har med i sin personlighed og udseende..Men man må lærer at man ikke altid kan få ALLE kravene med, men stadigvæk være tilfreds med den mand man finder uden at nøjes..Ellers kan du lede længe

Anmeld

28. april 2012

Peanut

Følger slet ikke med i sådan noge l*rt for at sige det mildt 

Sådan nogle programmer kan simpelt hen ikke fange min interesse.

Anmeld

28. april 2012

sne190810

Hende Melanie? Jeg syntes hun er ganske forfærdelig. På den måde hun behandler de stakkels fyre, håber jeg næsten at hun ender alene ....
Ej, måske lidt hårde ord  Men jeg kan slet ikke have hende. Jeg tænker tit på hvad fanden laver hun selv, som er så fantastisk hvor hun tjener boksen?? For det må da gå begge veje .. hvem siger der er en fyr derude der gider sponsere hende resten af livet, knokle røven ud af bukserne mens hun bare laver nada? Jeg tror hun har set lidt for meget Hollywoodfruer.

Forsåt mig ret; Hun bor i en 1-værelses i Vordingborg, ligner en ganske alm middelklasse pige, der køber sig lidt fattig i mærkevarer for at fremstå mere highclass. Lever af SU mens hun læser på handelskolen. Come on?? Jeg kunne måske forstå hendes krav lidt bedre, hvis hun var datter af en olie-sheik nede fra Mellemøsten

Gustav elsker jeg, han er så sjov. Også selvom han overspiller nogle gange. Men ligner ikke en som går en flue fortræd

Anmeld

28. april 2012

lycly

Jeg ser det ikke, kan slet ikke holde så selvglade og selvfede mennesker ud. De irriterer mig, og jeg har lyst til at slå dem i hovedet - gerne med janteloven! Det er helt ok at have selvtillid, men der er laaangt fra at have selvtillid til at være selvfed! Og så er de mega uintelligente synes jeg.

Tror aldrig de finder sig en seriøs kæreste, ikke så længe de har krav som ingen kan leve op til!

Anmeld

28. april 2012

Carina1977

hehe ja Gustav....han er da bare for skøn...elsker hans kommentarer 

nåja...det var Melanie hun hed  hun har alt for mange krav....og hun forbliver altså alene, hvis ikke hun slækker lidt på sine krav. Det er jeg ret overbevist om.

Og ja....kunne være godt, hvis hun lige blev sat lidt på plads 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.