Det er så vildt :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2012

MissTas

Ja, jeg er dybt imponeret over min lille datter på kun 9 uger for første gang i dag trillede fra mave til ryg WOW

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er bare herre meget snyd! Det har Ida ikke engang gjort endnu...

Anmeld

28. april 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Det er bare herre meget snyd! Det har Ida ikke engang gjort endnu...

det er jo også vanvittig tidligt hun har gjort det søde :O .. jeg gjorde det først da jeg var 4 mrd sagde min mor.. så hun er sq hurtigt ude lige med det :O

Anmeld

28. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

det er jo også vanvittig tidligt hun har gjort det søde :O .. jeg gjorde det først da jeg var 4 mrd sagde min mor.. så hun er sq hurtigt ude lige med det :O

Ja okay  Synes bare godt snart Ida må gøre det  Føler hun er langsom på det punkt

Anmeld

28. april 2012

Tona

MissTas skriver:

Ja, jeg er dybt imponeret over min lille datter på kun 9 uger for første gang i dag trillede fra mave til ryg WOW

Det er sørme også flot

Anmeld

28. april 2012

132319

Min datter gjorde det da hun var en måneds tid.

Til gengæld gad min søn først at gøre det da han var 8 måneder, haha

Anmeld

28. april 2012

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

Gør dig klar på et motorisk stærkt barn Carl-EmilGjorde det lige før han blev 4 uger kun nu er han 3 mdr og står selv op af en med meget lidt støtte glæd dig

Anmeld

28. april 2012

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

Gør dig klar på et motorisk stærkt barn Carl-EmilGjorde det lige før han blev 4 uger kun nu er han 3 mdr og står selv op af en med meget lidt støtte glæd dig

Anmeld

28. april 2012

anynom

Vil lige sige, at jeg har hørt om mange børn efterhånden som triller en enkelt gang eller to og så ikke gør det igen før de er noget ældre

Normalen ligger mellem 4 og 7 måneder cirka

Anmeld

28. april 2012

Carl-Emil's mor

JulieWH skriver:

Vil lige sige, at jeg har hørt om mange børn efterhånden som triller en enkelt gang eller to og så ikke gør det igen før de er noget ældre

Normalen ligger mellem 4 og 7 måneder cirka

Altså der er da også mange der gør det non stop det kan jeg ihvertfald bevidne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.