Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det slog mig lige. I morgen er det et halvt år siden jeg fødte min datter. Hmm.. Hvor længe kan jeg så blive ved med at sige, at jeg lige har født? Det er jo min undskyldning nummer 1 til mig selv, for at jeg ikke liiige har smidt de sidste kilo.
Og den ville jeg være ked af at slippe
Hvad med jer, hvor længe brugte (eller bruger) i jeres "jamen jeg har jo også lige født"-undskyldning ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Madam Blå skriver: Det slog mig lige. I morgen er det et halvt år siden jeg fødte min datter. Hmm.. Hvor længe kan jeg så blive ved med at sige, at jeg lige har født? Det er jo min undskyldning nummer 1 til mig selv, for at jeg ikke liiige har smidt de sidste kilo. Og den ville jeg være ked af at slippe Hvad med jer, hvor længe brugte (eller bruger) i jeres "jamen jeg har jo også lige født"-undskyldning ?
Haha jeg kan se din datter er 1 år yngre end min - og jeg bruger stadig undskyldningen
Månsson skriver: Ha ha ha ha hvor sjovt Det tager 9måneder og få dem på så syntes jeg der er okay at man os bruger 9(eller der over på af få dem af) Den har jeg hvis ikke fået brugt selv
Ha ha ha ha hvor sjovt Det tager 9måneder og få dem på så syntes jeg der er okay at man os bruger 9(eller der over på af få dem af) Den har jeg hvis ikke fået brugt selv
Haha - ja, jeg er med på 9 måneder. Som minimum
Den vil jeg bruge
Madam Blå skriver: Haha - ja, jeg er med på 9 måneder. Som minimum Den vil jeg bruge
Babymor2010 skriver: Haha jeg kan se din datter er 1 år yngre end min - og jeg bruger stadig undskyldningen
Hihi Man skal også bruge den lige så længe man vil! Tænkte nemlig det kunne være sjovt at høre, hvor længe andre bruger den.
Fik en kommentar i går om, at nu var det jo et halvt år siden, så jeg kunne da ikke blive ved med at bruge den... Mit svar var, jo - jeg bruger den lige indtil jeg er klar til at give slip på den
Månsson skriver: Ja det er da mest fair Jeg er selv ude i den at jeg ska jo være gravid igen så gider ikke bruge et år på at blive tynd for så at blive smællerfed igen, så jeg lader stå til
Ja det er da mest fair Jeg er selv ude i den at jeg ska jo være gravid igen så gider ikke bruge et år på at blive tynd for så at blive smællerfed igen, så jeg lader stå til
Hahaha! Du ryster dem ud af ærmet! Den nupper jeg altså også!
Det er jo en rigtig god pointe
Ajjjjjj jeg er så træt af at høre på at jeg er blevet større (og grimmere) end jeg var før......
Blir så irreteret.... For s.... Jeg har brugt 9 måneder med en baby i maven, og har mange timer på at føde ham, har gået med en depression i 8 måneder, også har jeg ikk lov til at have taget nogel kg på???!!!.... AHH!!!..
Men joo 9 måneder synes jeg også er iorden Så har jeg liige en måned endnu
Madam Blå skriver: Hahaha! Du ryster dem ud af ærmet! Den nupper jeg altså også! Det er jo en rigtig god pointe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128