Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maryjane skriver: Skøn historie & pige
Skøn historie & pige
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: For et år siden i dag fik vi lagt to meget fine æg op. Det ene af dem satte sig og udviklede sig til denne skønne pige, som i dag bliver 4 mdr!!
For et år siden i dag fik vi lagt to meget fine æg op. Det ene af dem satte sig og udviklede sig til denne skønne pige, som i dag bliver 4 mdr!!
ej sødeste... HVOR ER HUN BARE DEJLIG!!!!!!!!!!!!!!
ønskebarn74 skriver: ej sødeste... HVOR ER HUN BARE DEJLIG!!!!!!!!!!!!!!
Tusind tak søde.
Hvordan har du det??
AnneH skriver: Tusind tak søde. Hvordan har du det??
Bedre idag... var ved at miste modet igår..
har BP d. 10.5. men havde en mindre blødning igår..
men alt er fint idag, så nu må vi se..
AnneH skriver: SP kommer på torsdag, men sidst jeg fik hende målt og vejet var d. 12. april og der var hun 65 cm og 6.840 g. Så er spændt på hvad SP siger på torsdag.
SP kommer på torsdag, men sidst jeg fik hende målt og vejet var d. 12. april og der var hun 65 cm og 6.840 g. Så er spændt på hvad SP siger på torsdag.
Spændende
Så er hun jo en dejlig stor pige
nielsen80 skriver: Hvor er hun skøn!Kan stadig huske din opdate, hvor du skrev du var gravid. Tænkt det er et år siden.
Hvor er hun skøn!Kan stadig huske din opdate, hvor du skrev du var gravid. Tænkt det er et år siden.
Ja det er vildt som tiden bare går hurtig.
Hvordan går det med dig??
ønskebarn74 skriver: Bedre idag... var ved at miste modet igår.. har BP d. 10.5. men havde en mindre blødning igår.. men alt er fint idag, så nu må vi se..
Nogen bløder en smugle når ægget sætter sig, så jeg for at det var derfor du blødte en smugle.
Venter i spændning på din update d. 10
AnneH skriver: Nogen bløder en smugle når ægget sætter sig, så jeg for at det var derfor du blødte en smugle. Venter i spændning på din update d. 10
.....
det er ufatteligt at det kan rumle SÅ meget dernede og gøre SÅ ondt ved et fryseforsøg, uden ægudtegning og ægløsningssprøjte.. får kun østrogen og crinone..
så nu må vi se...
Wimmie skriver: Spændende Så er hun jo en dejlig stor pige
Ja det er hun i hvert fald.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128