HogM smoking....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Mussen2

er der nogen der ved om hogm stadig har hldragter, som ligner smokings til de helt små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

roenlund

Mussen2 skriver:

er der nogen der ved om hogm stadig har hldragter, som ligner smokings til de helt små

jeg ved det ikke, men jeg har en du gerne må købe... (ved ikke lige hvad str, men kan jo se efter hvis du er intr)

Anmeld

28. april 2012

Babydreams

Mussen2 skriver:

Det har de ikke, det er kun til jul..

Har selv lige stået i samme situation,men jeg købte et sæt af en bruger herinde

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Kun til jul

ærgeligt, har lige solgt min i str 68!

Anmeld

28. april 2012

Mussen2

roenlund skriver:

jeg ved det ikke, men jeg har en du gerne må købe... (ved ikke lige hvad str, men kan jo se efter hvis du er intr)

altså det er faktisk sådan, at jeg har lånt en, som jeg dog synes er noget grim i det, i selve det hvide stykk. det bliver de nok hurtig. hvordan er standen påp din og hvad str.

Anmeld

28. april 2012

roenlund

Mussen2 skriver:

altså det er faktisk sådan, at jeg har lånt en, som jeg dog synes er noget grim i det, i selve det hvide stykk. det bliver de nok hurtig. hvordan er standen påp din og hvad str.

min er str. 62. det hvide stykke er pænt, men den har en lille smule vaskefnuller... hvis du sender dit nr i en privat besked så kan jeg sende dig et billede.

Anmeld

28. april 2012

Mussen2

roenlund skriver:

min er str. 62. det hvide stykke er pænt, men den har en lille smule vaskefnuller... hvis du sender dit nr i en privat besked så kan jeg sende dig et billede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.