Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Jeg kan desværre overhovedet ikke se en streg. Men den kan jo godt være der! Jeg kunne ikke teste positiv et par dage før testdag. Krydser fingre for den er der!
Jeg kan desværre overhovedet ikke se en streg. Men den kan jo godt være der! Jeg kunne ikke teste positiv et par dage før testdag. Krydser fingre for den er der!
Tak Det er også så svært med billeder. Sendte lige via MMS til en af mine meget nære. Hun kunne se den.. Hm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak Det er også så svært med billeder. Sendte lige via MMS til en af mine meget nære. Hun kunne se den.. Hm
Jeg kan godt se der er noget. Men er ikke helt sikker på det en streg som betyder noget.. Tag en ny i morgen, så burde den være tydeligere..
Desværre. Kan intet se
Emily2012<3 skriver: Jeg kan godt se der er noget. Men er ikke helt sikker på det en streg som betyder noget.. Tag en ny i morgen, så burde den være tydeligere..
Ok. Så er jeg ikke ved at blive sindssyg.
Er du sikker på den er tydeligere i morgen , hvis hcg stiger hver 2./3. Dag
Op op.
På det nederste billede kunne der måske godt være en MEGET utydelig ekstra streg... Meeeen, jeg ville ikke stole på den...
Det er uden tvivl desværre en skyggestreg.
Der er ikke nogen farve i,og dermed er testen desværre negativ.
Men fortvivl ikke,den kan jo godt nå,at blive positiv til test dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128